فهرست کاملی از جاهای دیدنی هلند

فهرست کاملی از جاهای دیدنی هلند : تور هلند یکی از سفرهای پرطرفدار در کشور ما است که سالانه میزان قابل توجهی توریست برای شرکت در آن داوطلب می شوند. کشور هلند مکان های دیدنی بسیار زیادی دارد؛ به همین خاطر نیز یکی از مقاصد اصلی گردشگران در سر تا سر دنیا به شمار می رود. در ادامه این مقاله دیپارول تعدادی از مهمترین جاذبه های دیدنی این کشور را بررسی کرده و مورد توجه قرار می دهیم. همراه ما باشید:

گذرگاه های آبی آمستردام

تور هلند شما را به بهترین قسمت های این کشور می رساند. شما می توانید، در این کشور از گذرگاه های آبی آمستردام دیدن کنید. این بخش از کشور هلند یکی از جذابیت های مهم و طبیعی آن به شمار می رود. جلوه قشنگ این نواحی برای گردشگران بسیار زیبا و دیدنی است. در این بخش از تجهیزات مدرن و پیشرفته ای برای گردش و سیاحت استفاده می شود. از میان آن ها می توان به قایق ها و تاکسی های آبی حاشیه گذرگاه اشاره کرد که از زیبایی های بی نظیر این کشور به شمار می روند.

گذرگاه های آبی آمستردام

منطقه زانس اسخانس

تور هلند شما را به زیباترین بخش های طبیعی این کشور می رساند. در زانس اسخانس که در قرن هفدهم و هجدهم میلادی بنا شده و سبک روستایی کشور هلند را نمایش می دهد. در این منطقه موزه های روبازی نیز وجود دارند که افراد به سادگی از آن ها استفاده می کنند. در این ناحیه می توانید، پیشه ورهای قدیمی و کشتی سازها را نیز مشاهده کنید. خانه های نما سبز نیز در این منطقه به چشم می خورند و از زیبایی قابل توجهی برخوردار می باشند. آسیاب های بادی نصب شده در این ناحیه نیز زیبایی منحصر به فردی به این بخش می دهند و نمای محیط طبیعی زانس اسخانس را به شدت زیباتر می کنند. در سال های اخیر تنها 5 مدل از این آسیب ها باقی مانده اند و همچنان در این ناحیه قابل بازدید هستند.

باغ گل هلند

ناحیه کوکنهوف نیز از مناطق مهم در این کشور به شمار می رود که زیباترین گونه های گل و گیاه را در معرض دید قرار می دهد. در این باغ های گل که به مساحت 70 هکتار بنا شده اند. هر رنگ گلی برای بوییدن وجود دارد. گل های لاله موجود در این باغ گل بیشتر از همه خودنمایی می کنند. برپایی چند رستوران نیز در این منطقه از مهمترین مزیت های آن به شمار می رود. تور هلند گردی کلیه این زیبایی ها را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید، در این مناطق رویایی هلند به صرف شام یا سایر وعده های غذایی خود بپردازید.

گروت کرک  

برای این که با فهرست کاملی از جاهای دیدنی هلند آشنا شوید، آشنایی با مکان های تاریخی این شهر نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. تور هلند شما را به منطقه گروت کرک می رساند. شهر لاهه پذیرای بسیاری از توریست هایی است که به بازدید این منطقه جذاب توریستی می پردازند. قدمت این بناها به قرن 13 باز می گردد. این بنا چند نوبت بازسازی شده و شکل و فرم اولیه آن سال ها پیش از بین رفته است. این مکان پذیرای رویدادهای تاریخی بسیار زیادی بوده است که از گذشته تاکنون در این ناحیه برگزار شده اند. بسیاری از پادشاهان بزرگ هلند نیز در این مکان تاریخی بوده اند. برج ناقوس این کلیسا نیز یکی از اجزای مهم و کاربردی آن است.

موزه ملی

در تور هلند گردی شما به آثار باستانی و دیدنی های تاریخی این کشور نیز دعوت دارید. هر یک از لوازم قیمتی ای که در این موزه ها مشاهده می کنید، متعلق به چند صد سال گذشته هستند و از ارزش و بهای تاریخی بسیار بالایی برخوردار می باشند. آثار هنری و عتیقه جات موجود در این موزه ها برای بسیاری از گردشگران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و برای بازدید آن ها سالانه هزینه های هنگفتی به بخش توریستی این کشور وارد می شود. در این موزه ها تعدادی آثار هنری مدرن نیز وجود دارند. برای بازدید از این موزه باید حداقل یک روز کامل وقت بگذارید.

با ما همراه باشید: جاذبه‌ های گردشگری وان ترکیه چیست

باغ گل هلند

دهکده مارکن

تور هلند گردی شما را به یکی از دهکده های زیبای این کشور می رساند. مارکن نامی آشنا در میان مکان های دیدنی این کشور به شمار می رود. این دهکده فضای خیلی بزرگی ندارد اما در کنار یکی از دریاچه های طبیعی این کشور واقع شده است و به همین خاطر بسیار فاخر و زیبا در بخش هایی از کشور هلند قرار می گیرد. کلبه های چوبی رنگ شده از مهمترین ویژگی های این منطقه توریستی به شمار می روند. قایق سواری در این دریاچه های طبیعی نیز از لذت قابل توجهی برای بازدید کنندگان برخوردار می باشد.

پارک تفریحی افتلینگ

یکی از زیباترین جاذبه های تفریحی این کشور مربوط به پارک تفریحی افتلینگ است که مکان مناسبی برای سپری کردن اوقات فراغت شما به شمار می رود. در این پارک برخی از اشیا و لوازم بر اساس افسانه های قدیمی طراحی شده و در محل های متعددی تعبیه شده اند. دنیای سحرانگیز افتلینگ هر تازه وارد به این کشور را محو خود می کند.

موزه ون گوک

یکی از آثار دیدنی در کل جهان، موزه ون گوک است که برای بازدید از آثار هنری این هنرمند بزرگ و خوش نام بنا شده است. به همین خاطر از شهرت قابل توجهی در میان مردم سراسر جهان برخوردار می باشد. در این کشور حدود 200 تابلوی نقاشی به نمایش گذاشته می شوند و هر یک از زیبایی فوق العاده ای برخوردار هستند.

والکنبرگ

این مکان تاریخی نیز برای کسانی که به آثار باستانی کشورها علاقه مند هستند، بسیار دیدنی است و توجه آن ها را به خود جلب می کند. این مکان تاریخی در دره ای در کشور هلند واقع شده است. قلعه باستانی والکنبرگ جذابیت بسیار زیادی برای توریست ها در این منطقه دارد.

مطلب پیشنهادی: راهنمای گردشگری کیش

تور هلند

جمع بندی

تور هلند گردی جاذبه های طبیعی و تاریخی این کشور را برای شما مشخص می کند. شما می توانید از تاریخ وسیع این کشور اطلاعات بسیاری در این تور به دست آورید و به این ترتیب از سفر خود بیشترین لذت را ببرید. هر یک از بخش های این تور شما را به دنیای وسیعی از تاریخ و تمدن این کشور می رساند. تور هلند با هزینه مناسبی در دسترس مشتریان قرار می گیرد. 

در این مقاله سعی کردیم فهرست کاملی از جاهای دیدنی هلند را برای شما بیاوریم. امیدواریم سفر خوبی داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *