رزرو هتل در استانبول

خلاصه مطالب:

معرفی کشور ترکیه

ترکیه جز کشورهایی است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. برای کارگزاری هتل در استانبول و موقیعت‌های جذاب آن باعث شده است. که مردم زیادی مخصوصا از کشورهای اطراف آن برای تفریح و گردشگری به ترکیه بروند.
ترکیه از آن دسته کشورهایی است که به دلیل قرار داشتن در جاده ابریشم و موقعیت اروپایی آسیایی‌اش هر ساله انبوهی از گردشگران و مسافران را پذیراست.
استانبول، شهر و نقطه‌ای جادویی‌ست که در آنجا اصطلاحا شرق و غرب به هم پیوند می‌‌خورند. شهری که در آن نصف اروپا و نصف آسیاست، دیدنی‌ها و خوشی‌های رنگارنگی دارد. از قصرها و مسجدهای دولت عثمانی گرفته تا کلیساهای رومی، از جنگل و جزیره و دریا گرفته تا حمام‌های تاریخی بسیار زیبا و هیجان‌انگیز.

دیپارول

کارگزار چیست؟

کارگزار فرد یا سازمانی است که بین خریدار یا درخواست کننده خدمات و فروشنده یا ارائه دهنده خدمات، ارتباطات لازم را به وجود می‌آورد و در ازای آن حق‌العمل یا کمیسیون دریافت می‌کند.
یک کارگزار مجموعه‌ای از همان فعالیت‌های خریدار و فروشنده را با توجه به مسئولیت‌هایی که خریدار و فروشنده بر عهده او گذاشته‌اند. انجام می‌دهد تا در شرایط مشخص و امن موضوع مورد معامله و هزینه‌های اصلی و جانبی آن تبادل شود. خدمات مرتبط با کارگزاری هتل در آنتالیا را نیز می‌توانید از کارشناسان دیپارول درخواست کنید.
و مهمترین نکته اینکه با توجه به هر بازاری، کارگزارهای اختصاص برای آن وجود دارد.

بهترین کارگزاری هتل در استانبول

کارگزاری‌های هتل در استانبول با سابقه بالا و پشتیبانی‌های قوی، سالیانه تعدادی از هتل‌های استانبول را ائم از 2، 3، 4، 5 و 6 ستاره را با مبلغی مشخص رزرو می‌کنند و با آنها قرارداد می‌بندند. تا این امکان را برای آژانس‌های مسافرتی فراهم کنند که با قیمتی بسیار مناسب‌تر نسبت به سایت‌های آنلاین، رزرو هتل‌ها را دریافت کنند.
برای رزرو هتل در استانبول توسط کارگزاری‌ها به عدد مسافران، کمیسیون برایشان واریز خواهد شد.
این کارگزاری‌ها در قبال رزرو هتل امکاناتی از قبیل ماشین‌ها و اتوبوس‌های توریستی آخرین سیستم و خدمات ترانسفری رایگان از فرودگاه استانبول تا خود هتل یا هر جایی که قصد رفتن به آن را داشته باشید، می‌دهند.
علاوه بر آن تور لیدرهای با سابقه، با اخلاق و مسلط به گردشگری به شما خدماتی از قبلی گشت در مناطق دیدنی استانبول و توضیح جز به جز آنها به همراه ناهار را به شما هدیه می‌کنند. خدمات مرتبط با کارگزاری هتل در آنکارا را نیز می‌توانید از کارشناسان دیپارول درخواست کنید.

چرا باید از کارگزاران تور استانبول، تور مسافرتی خود را رزرو کنیم؟

ارتباط داشتن مستقیم با برگزار کننده‌های تور ترکیه باعث می‌شود که واسطه‌ها حذف شوند و شما می‌توانید تور خود را با قیمت مناسب‌تری انتخاب کنید. امکانات ویژه‌ای از قبیل رزرو اتاق‌های خوب و ترنسفر ویژه و وی‌آی‌پی و… داشته باشید.

تعهدات کارگزار چیست

تعهدات کارگزار چیست؟

در اینجا چند نمونه از تعهدات کارگزاری هتل در استانبول را با ذکر جزئیات آن برای شما می‌شماریم.

  1. کارگزار وظیفه دارد تا نرخ و خدمات سفر را جزبه‌جز بصورت بروشور، کتبی و یا از طریق سایتش به مسافر اعلام کند.
  2. کارگزار وظیفه دارد خدمات سفر مورد توافقی که با مسافرش انجام شده را، بطور کامل انجام دهد.
  3. در سفرهایی که از طریق زمین صورت می‌گیرد. اگر وسیله نقلیه به هر دلیل موجه و غیرموجهی در طول سفر از حرکت بایستد. وظیفه کارگزار این است تا با جایگزینی وسیله نقلیه جدید و تقبل هر گونه هزینه جدید دیگری که بابت تاخیر ایجاد شده برای کارگزار بوده. زمان لازم جهت تامین وسیله نقلیه جدید و تاخیر در اجرای سفر مورد قبول مسافر را تامین کند.
  4. کارگزار موظف است در سفرهای زمینی در هر جا از مسیر سفر شامل خاکی و آسفالت از وسایل نقلیه با همان قسمت و همچنین متناسب با مسافران و مسیر گشت استفاده کند.
  5. کارگزار موطف است بیمه مسئولیت و سفر مسافر را تامین کند و در صورت بروز حوادث در زمانی که مسافر آنجاست توسط بیمه اقدام کند و از خدمات آن بهره ببرد.
  6. در سفرهایی چون طبیعت گردی از راهنمای طبیعت گردی که مورد تایید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، استفاده کند.
  7. در سفرها لااقل تجهیزات لازم برای کمک‌های اولیه، امداد و نجات را با راهنمای سفر برای مسافر بفرستند.

سخن آخر

دیپارول ، کارگزار تور استانبول در ایران و مجری مستقیم و بدون واسطه تور ترکیه، زیر نظر سازمان گردشگری و میراث فرهنگی است.
این کارگزاری افتخار این را دارد که به مسافرین عزیز تور ترکیه در زمینه رزرو هتل ( در شهرهای استانبول، آنتالیا، آلانیا، کوش آداسی، قونیه، وان، مارماریس، بودروم، ازمیر و…) و کلیه شهرهای توریستی دنیا و در زمینه‌ی فروش بلیت هواپیماهای داخلی و خارجی بصورت مستقیم و با نازل‌ترین قیمت فعالیت دارد. این کارگزاری می‌تواند در همه زمینه‌ها به مسافران، مشاوره‌های ارزشمندی برای هر چه بهتر و با کیفیت شدن سفرشان، ارائه کند.
همچنین این مجموعه با کادری مجرب با سابقه سعی دارد. برای عزیزانی که از طریق این کارگزاری اقدام به مسافرت کنند، بهترین خدمات را ارائه دهد.
کارگزاری دیپارول (کارگزار بهترین تورهای گردشگری ترکیه) آماده دریافت نظرات و پیشنهادات مسافرین عزیز برای ارتقای سطح کیفیت خدماتی است که ارائه می‌دهد تا با جلب رضایت بتواند مسافرتی بسیار خاطره‌انگیز و پر از آرامش را برای شما رقم بزند
شما می‌توانید با شماره‌های اعلام شده از طریق سایت با کارگزاری هتل در استانبول در ارتباط باشید. درصورت نیاز به رزرواسیون هتل یا بلیت هواپیما با ایرلاین‌های ایرانی و غیرایرانی می‌توانید از سیستم رزرواسیون آنلاین استفاه کنید و بصورت مستقیم با دیپارول مجری مستقیم تورهای ترکیه تماس بگیرید و از آخرین نرخ‌های موجود اطلاع داشته باشید.