رزرو هتل در آنتالیا

خلاصه مطالب:

دیپارول، کارگزار تور و کارگزاری هتل در آنتالیا

دیپارول، کارگزار تور و کارگزاری هتل در آنتالیا در ایران و مجری مستقیم و بدون واسطه تور ترکیه، زیر نظر سازمان گردشگری و میراث فرهنگی است.
این کارگزاری افتخار این را دارد که به مسافرین عزیز تور ترکیه در زمینه رزرو هتل ( در شهرهای استانبول، آنتالیا، آلانیا، کوش آداسی، قونیه، وان، مارماریس، بودروم، ازمیر و…) و کلیه شهرهای توریستی دنیا و در زمینه‌ی فروش بلیت هواپیماهای داخلی و خارجی بصورت مستقیم و با نازل‌ترین قیمت کمک کند.
این کارگزاری می‌تواند در همه زمینه‌ها به مسافران، مشاوره‌های ارزشمند و رایگانی برای هر چه بهتر و با کیفیت شدن سفرشان، ارائه کند.
همچنین این مجموعه با کادری مجرب و با سابقه، سعی دارد برای عزیزانی که از طریق این کارگزاری اقدام به مسافرت کنند. بهترین خدمات را ارائه دهد.

دیپارول

کارگزاری دیپارول آماده دریافت نظرات و پیشنهادات مسافرین عزیز برای ارتقای سطح کیفیت خدماتی است که ارائه می‌دهد تا با جلب رضایت بتواند مسافرتی بسیار خاطره‌انگیز و پر از آرامش را برای شما رقم بزند. شما می‌توانید با شماره‌های اعلام شده از طریق سایت با ما در ارتباط باشید.
درصورت نیاز به رزرواسیون هتل یا بلیت هواپیما با ایرلاین‌های ایرانی و غیرایرانی می‌توانید از سیستم رزرواسیون آنلاین استفاده کنید و بصورت مستقیم با کارگزاری دیپارول مجری مستقیم تورهای ترکیه تماس بگیرید و از آخرین نرخ‌های موجود مطلع شوید.

معرفی شهر آنتالیا

در دهه‌های گذشته، آوازه پیشرفت ترکیه آن هم در صنعت گردشگری نه فقط در آسیا بلکه در تمام جهان پیچیده است. گردشگران و توریست‌ها از سرزمین‌های مختلف مخصوصا آسیایی برای آب و هوای بسیار عالی آنجا و همچنین امکانات رفاهی مناسبی که در این کشور و شهر ساحلی برای مسافران مهیا شده است، راهی ترکیه می‌شوند.
از دلایل دیگری که باعث افزایش روز افزون سفر به ترکیه و مخصوصا به شهر ساحلی آنتالیا شده است. هزینه بسیار پایین اقامت، گشت و گزار و خرید آن است.
قطعا در اطراف شما هم اشخاصی هستند که برای تهیه وسایل مورد نیازشان رهسپار شهرهای مختلف ترکیه می‌شوند. همراه با خرید از دیدنی‌های آن هم لذت می‌برند و به نقاط گردشگری آن هم سر می‌زنند. همه چیز درباره کارگزاری هتل در آنکارا را در سایت دیپارول مطالعه کنید.
با این‌که مدتی است هزینه عوارض خروج از کشور به طرز بی‌رویه‌ای بالا رفته است. اما با این حال باز ترکیه در صدر ارزان‌ترین مقاصد و مکان‌های خارجی برای گردشگری و توریست‌ها مخصوصا ایرانی‌هاست. دیپارول بهترین کارگزاری هتل در آنتالیا در خئمت شماست.
شهرهایی از قبیل استانبول، آنتالیا، ازمیر، کوش آداسی و… همواره هر ساله میزبان گردشگران و توریست‌های ایرانی زیادی هستند.
قطعا شما هم در مورد آنتالیا، سواحل درخشان و زیبایش، هتل‌ها و اقامتگاه‌های درجه یکش شنیده‌اید. و به یقین رسیده‌اید که آنتالیا از زیباترین و لوکس‌ترین شهرهای ترکیه به حساب می‌آید.
ما امروز و در این مقاله می‌خواهیم شما را بیشتر با این شهر ساحلی زیبا و لاکچری آشنا کنیم.

چرا آنتالیا؟

1- از محبوب‌ترین و مهمترین شهرهای محبوب گردشگران در ترکیه به حساب می‌آید.

2- از لحاظ امکانات رفاهی بسیار غنی است.

3- اقامتگاهها و هتل‌های لوکس و گوناگونش زبانزد همه کشورهاست.

4- سفر به ترکیه و مخصوصا شهر تفریحی و ساحلی آنتالیا با همه نوع بودجه‌ای همخوانی دارد.

5- سواحل زیاد و متعددی دارد که در آن می‌توانید انواع تفریحات آبی را تجربه کنید.

6- مراکز خرید بسیار زیادش این امکان را به شما می‌دهد تا کالاهای متفاوت و باب سلیقه‌تان را انتخاب و خریداری کنید.

از صفحه کارگزاری هتل در ابوظبی دیدن کنید.

کارگزار چیست یا کیست؟

 کارگزار فرد یا سازمانی است که بین خریدار (درخواست کننده خدمات) و فروشنده (ارائه دهنده خدمات)، ارتباطات لازم را به وجود می‌آورد. در واقع واسطه‌ای قوی به حساب می‌آید و در ازای آن حق‌العمل یا کمیسیون دریافت می‌کند.
یک کارگزار مجموعه‌ای از همان فعالیت‌های خریدار و فروشنده را با توجه به مسئولیت‌هایی که خریدار و فروشنده بر عهده او گذاشته‌اند. انجام می‌دهد تا در شرایط مشخص و امن موضوع مورد معامله و هزینه‌های اصلی و جانبی آن بین دو طرف قرارداد، تبادل شود.
مهمترین نکته این است که با توجه به هر بازاری، کارگزارهای اختصاصی برای آن وجود دارد. در این مقاله روی صحبت ما در مورد کارگزاری‌های هتل آن هم در شهر ساحلی آنتالیاست. از صفحه کارگزاری هتل در کوش آداسی دیدن کنید.

کارگزار چیست یا کیست

بهترین کارگزاری هتل در آنتالیا

کارگزاری‌های هتل در آنتالیا با سابقه بالا و پشتیبانی‌های قوی. سالیانه تعدادی از هتل‌های آنتالیا را ائم از 3، 4، 5 و 6 ستاره با خدمات کامل شامل فری شارج و… را در ازای مبلغی مشخص برای مسافرانی که قصد مراجعه و سفر را دارند. رزرو می‌کنند و با آنها قرارداد می‌بندند تا این امکان را برای آژانس‌های مسافرتی فراهم کند. تا با قیمتی بسیار مناسب‌تر نسبت به سایت‌های آنلاین، رزرو هتل‌ها را دریافت کنند.
برای رزرو هتل در آنتالیا توسط کارگزاری‌ها به عدد مسافران کمیسیون برایشان واریز خواهد شد.
این کارگزاری‌ها در قبال رزرو هتل امکاناتی از قبیل ماشین‌ها و اتوبوس‌های توریستی آخرین سیستم و خدمات ترانسفری رایگان. از فرودگاه آنتالیا تا خود هتل و همچنین برعکس آن از هتل تا فرودگاه و بدرقه یا هر جایی که قصد رفتن به آن را داشته باشید، می‌دهند.
علاوه بر آن تور لیدرهای با سابقه، با اخلاق و مسلط به گردشگری به شما خدماتی از قبلی گشت در مناطق دیدنی آنتالیا و توضیح جز به جز تفریحات و امکانات این شهر زیبا و ساحلی را به شما هدیه می‌کنند.

کارگزاری هتل در آنتالیا در چه منطقه‌ای از شهر هتل را رزرو می‌کند؟

رزرو شدن هتل در شهر زیبا و ساحلی آنتالیا توسط کارگزاری‌ها در همه مناطق آنتالیا مخصوصا خط ساحلی آن امکان‌پذیر است. به دلایل توریستی بودن مناطق ساحلی 90 درصد هتل‌ها و بازی‌های آبی در مجاورت ساحل‌ها قرار دارند. قرارداد کارگزاری‌ها در این مناطق با هتل‌های مختلف و زیادی بسته می‌شود و شما می‌توانید رزرو بهتر با قیمت خیلی مناسبی داشته باشید.
آب و هوای شهر آنتالیا با توجه به  شرایط جغرافیایی و جوی که دارد. مدیترانه‌ای بوده و در تابستان‌ها آفتابی و گرم است و در زمستان‌ها معتدل و بارانی است که برف و یخبندان در آن بندرت دیده می‌شود.

تعهدات کارگزاری هتل در آنتالیا چیست؟

در اینجا چند نمونه از تعهدات کارگزاران هتل در قبال مسافران را با ذکر جزئیات آن برای شما می‌شماریم.

  1. کارگزاری هتل در آنتالیا وظیفه دارد تا نرخ و خدمات سفر را جز به ‌جز بصورت بروشور، کتبی و یا از طریق سایتش به مسافر اعلام کند. تا مسافر از تمام آنها آگاهی داشته باشد و بعد اقدام به تصمیم برای سفر خود کند.
  2. کارگزار وظیفه دارد خدمات سفر مورد توافقی که با مسافرش انجام شده را، بطور کامل انجام دهد.
  3. کارگزار موظف است بیمه مسئولیت و سفر مسافر را تامین کند. و در صورت بروز حوادث در زمانی که مسافر آنجاست توسط بیمه اقدام کند و مسافر یا مسافران تور از خدمات آن بهره ببرند.
  4. باید مورد تایید سازمان میراث فرهنگی. صنایع دستی و گردشگری باشد و آن را در هنگام عقد قرارداد به رویت آژانس طرف حساب و خریدارنده خدماتش، بدهد.
  5. در سفرها حداقل تجهیزات لازم برای کمک‌های اولیه، امداد و نجات را با راهنمای سفر برای مسافر بفرستد. تا آنها در صورت بروز حادثه بتوانند آن را هندل کنند و بدانند به کجا و چگونه مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت

دیپارول کارگزاری هتل در آنتالیا

چرا باید از کارگزاری هتل در آنتالیا تور مسافرتی انتخاب و رزرو کنیم؟

ارتباط داشتن مستقیم با برگزار کننده‌های تور ترکیه (همه شهرهای آن) باعث می‌شود. تا واسطه‌ها و دلال‌ها حذف شوند و شما بتوانید تور خود را با قیمت مناسب و پایین‌تری انتخاب کنید. و امکانات ویژه‌ای از قبیل رزرو اتاق‌های خوب و ترانسفر ویژه و وی‌آی‌پی متناسب با سلیقه‌تان داشته باشید.