رزرو هتل در دهلی، آگرا و جیپور

خلاصه مطالب:

کارگزاری دیپارول، کارگزاری هتل در دهلی

برای کاهش یافتن هزینه‌های سفر به دهلی- آگرا- جیبور، توجه به زمان سفر و ستاره هتل‌های محل اقامتتان در رزرو اتاق الویت دارد. کارگزاری دیپارول، کارگزاری هتل در دهلی که خود مجری مستقیم هتل در تورهای ترکیبی چون دهلی- آگرا- جیبور می‌باشد، قابلیت رزرو اینترنتی همزمان هتل و بلیط را به شما می‌دهد و مسافران گرامی می‌توانند در تمامی روزهای هفته، بصورت 24 ساعته از طریق تماس با پشتیبانی و مشاوران ما بهره‌مند شوند.

دیپارول

آنچه باید درباره هند بدانید

کشور پهناور هندوستان از جمله کشورهای عجیب دنیاست که هر گردشگر و توریستی را شگفت‌زده می‌کند. کشور هفتاد و دو ملتی که زبان رسمی خاصی ندارند، ولی به راحتی با هم صحبت می‌کنند.
هندوستان را با جاهای معروفی از جمله دهلی، آگرا و جیبور می‌شناسند و تور اصطلاحا مثلث طلایی هند (دهلی-آگرا-جیبور)، همیشه و کل سال از تورهای پرطرفدار این کشور بوده است.
قطعا تصاویر جالب و عجیبی از مردم هندوستان در فیلم‌ها و سینما دیده‌اید که از جاذبه‌های فرهنگ مردم هند است. علاوه بر اینها، سینمای بالیوود توانسته است علاقه و توجه مردم جهان را به این کشور زیبا جلب کند.
در نهایت تور هند طرفداران بسیاری میان گردشگران و مخصوصا مردم ایران دارد. همه این مسائل باعث شده است تا این کارگزاری که خود مجری مستقیم هتل‌ها و پروازهای هند می‌باشد. به صورت ویژه به سمت برگزاری تورهای ترکیبی هندوستان سوق داده شود.
دیپارول سفرهایی خاص به توریست‌ها و مسافران پیشنهاد می‌دهد. همچنین این امکان را فراهم می‌کند تا با خیال راحت چمدان‌هایتان را ببندید، برای سفر لذت‌بخش خود برنامه ریزی کنید و آماده شوید.

دهلی-جیپور-آگرا

* کارگزاری هتل در دهلی از جمله پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است و بیشتر پروازهای هند به فرودگاه دهلی صورت می‌گیرد، شهری بسیار زیبا با جاذبه‌های فراوان در کنار رود یامونا که هر ثانیه و لحظه سفر شما را شگفت‌زده می‌کند.

* جیبور از شهرهای معروف هند به حساب می‌آید که به دلیل وجود ساختمان‌های صورتی رنگ به شهر صورتی معروف است.
جیبور یکی از شهرهای تاریخی هندوستان و مرکز ایالت راجستان است، این شهر در شمال غربی کشور هند است و جمعیتی 3.1 میلیون نفر دارد.

همه چیز درباره کارگزاری هتل در کوش آداسی

دهلی- جیبور- آگرا

در این شهر زیبا هر ساله فستیوال‌هایی جذاب و جالب برگزار می‌گردد. گردشگران بسیاری فقط برای دیدن این جشن‌ها و فستیوال‌ها که شهرتی جهانی دارند و در ماه سپتامبر (نیمه شهریور تا نیمه مهر) که با موسیقی و آوازهای محلی همراه هستند، سفر می‌کنند.
آب و هوای جیبور نیمه خشک است و اغلب ماههای سال باران‌های موسمی می‌بارد. رایج‌ترین زبانی که در این شهر صحبت می‌شود راجستانی، هندی، پنجابی، سندی و انگلیسی است.

* همه ما تا اسم هندوستان را می‌شنویم حتما یاد تاج محل می‌افتیم، بنای بسیار باشکوهی که حتما درسفر به هند باید از آن بازدید کنید. آگرا شهری است که بناهای باشکوهی چون تاج محل و قلعه آگرا را داراست.
اگرا یا اگره سومین شهر بزرگ در ایالت اوتار پرادش در هند است، این شهر در کنار رودخانه یامونا (جمنا) قرار دارد و از دهلی پایتخت هند، با هواپیما 30 دقیقه، با قطار 4 ساعت و با ماشین فقط 2 ساعت و نیم فاصله دارد.
جمعیت این شهر 5میلیون نفر، دارای آب و هوایی استوایی و عموما گرم و مرطوب است. میانگین دما در روزهای گرم سال45 درجه و در روزهای سرد 10درجه اندازه‌گیری شده است.
شهر آگره دارای 3 فصل زمستان، باران‌های موسمی و خشک می‌باشد. تابستانهای بسیار گرمی دارد و دمای آن گاهی تا 50 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

تور دهلی-جیپور-آگرا

پیشنهاد کارگزاری هتل در دهلی بهترین و تاپ‌ترین زمان سفر به دهلی- آگرا- جیبور همزمان با فصل شلوغی تورها و سفرهاست که به نسبت، باعث افزایش قیمت‌ها خواهد شد.
در این زمان دهلی دارای آب و هوای بسیار مطبوعی است و برگزاری جشنواره‌های مهم هندی از مهمترین دلایل برای انتخاب زمان سفر به هند است.
بهترین زمان این سفر ترکیبی ماههای اول پاییز و نیمه زمستان تا اوایل بهار است. خدمات مرتبط با کارگزاری هتل در بمبئی و گوا نیز در مجموعه دیپارول ارائه می‌شود.

تور دهلی-آگرا-جیبور

در این زمانها هوای شهرهای هند بسیار دلپذیر است، کارگزاری هتل در دهلی در این زمانها گرانترین تور و هتل‌ها را خواهیم داشت، اما کسانی که به دنبال تور ارزان ترکیبی دهلی- آگرا- جیبور هستند فصل تابستان یا زمستان را برای سفر به هند انتخاب کنند.
در بوفه صبحانه و غذاهای هتل‌های ما می‌توانید انواع صبحانه‌های قاره‌ای، سبزیجات، حلال، آسیایی، آمریکایی، رژیمی و بدون قند و … را با قیمت‌های متفاوتی سفارش دهید.

نکاتی در مورد تور دهلی-جیپور-آگرا

  •  اصل پاسپورت شما با حداقل 6 ماه و 10 روز اعتبار داشتن برای خرید تور و رفتن به هند ضروری است.
  • خیلی بهتر است که یک ماه قبل از سفر، تور دهلی- آگرا- جیبور را خریداری کنید تا خیالتان راحت باشد، اما برای خرید تور لحظه آخری هند فقط تا یک هفته قبل از پرواز فرصت دارید.
  • تمامی تورهای مسافرتی کارگزاری دیپارول خدمات ویژه‌ای همچون ترانسفر بین شهری، ویزای کشور مقصد، ترانسفر فرودگاهی، گشتهای شهری، لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی را دارا می‌باشد.
  • پرداخت عوارض برای خروج از کشور به عهده خود مسافر می‌باشد و کارگزاری فقط تامین‌کننده هتل، بلیط، ویزا و اقامت برای توریست‌های عزیز می‌باشد.
  • توریست‌های گرامی می‌توانند با ارائه مدارک سفر خود ائم از ویزا و بلیط به بانکهایی که دارای حساب شعبه‌های ارزی هستند، حواله ارزی دریافت کنند.
  • از جذاب‌ترین و بهترین قسمت‌های سفر به هر مقصدی، گشت شهری آن است که در طول سفر شما با کارگزاری دیپارول به بهترین نحو انجام خواهد گرفت.

همچنین کارگزاری هتل در دهلی و کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت در این شهرها راهنمای فارسی زبان لحظه به لحظه در خدمت و کنار شما خواهد بود.

مزایای خرید تور و اقامت از مجری مستقیم هتل در دهلی-جیپور-آگرا

  • بلیط پروازهای خارجی به سرتاسر جهان.
  • رزرو اینترنتی اقامت و پرواز با تنوع بیش از 900 ایرلاین.
  • امکان خرید خدمات به همراه بلیط و اقامت از جمله اخذ ویزا، خدمات تشریفاتی، فرودگاهی، بیمه و… .
  • امکان انتخاب فرودگاه موردنظر مسافر در مقصد.
  • مشاهده و انتخاب، زمان و مدت پرواز هر کدام از ایرلاین‌ها.
  • امکان انتخاب کلاس پروازی فرست کلاس، بیزینس و اکونومی توسط مسافر.
  • تعیین تعداد توقف در طول مسیر توسط مسافر.
  • امکان گزاشتن فیلتر برای مشاهده قیمت هتل‌ها و پروازها.
  • امکان استفاده خدمات پشتیبانی بعد از خرید و رزرو هتل و بلیط هواپیما.
  • مشاهده پروازها و هتل‌ها در هر مقطع از شبانه روز.