خلاصه مطالب:

معرفی کوش آداسی

تور کوش آداسی؛ یکی از مکان‌های پرگردشگر که اکثر ایرانیان را یه سمت خود جذب می‌کند شهر کوش آداسی می‌باشد.
کوش آداسی یعنی جزیره پرنده و از لحاظ موقعیت قرار گیری تقریبا در حدود ۷۱ کیلومتری شهر آیدین ترکیه قرار دارد. افرادی که از تور کوش آداسی برای سفر استفاده می‌کنند، می‌توانند بسیار لذت ببرند. زیرا به جزیره یونانی سلموس بسیار نزدیک است.
این شهر در مرکز مکان‌های گردشگری قرار گرفته است مثل : ازمیر، مارماریس، مریم آنا و … به همين دليل جزء شهرهای است که اکثر مردم برای تفریح به آن‌جا می‌روند.

بهترین زمان برای استفاده از تور کوش آداسی

بهترین زمان برای استفاده از تور کوش آداسی

یکی از نقاط مثبت این مکان گردشگری این است که اکثر گردشگران در تمام فصول سال می‌توانند به آن‌جا سفر کنند زیرا آب و هوای این منطقه معتدل می‌باشد و در فصل زمستان چندان سرد نمی‌شود ولی بهترین زمانی که می‌توان به این شهر رفت و از سواحل زیبای آن لذت برد از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور می‌باشد چون در این بازه زمانی هوا کاملا معتدل و مطلوب می‌باشد.
گرمترین فصل این شهر ماه ژوئیه می‌باشد. بنابراین از ویژگی‌های بارز این منطقه آب و هوای مدیترانه‌ای می‌باشد و گردشگران با رزرو کردن تور کوش آداسی می‌توانند از سواحل و جاهای گردشگری این شهر استفاده کنند.
معمولا از کشور ایران در تعطیلات عید به این شهر مراجعه می‌کنند ولی با توجه به این‌که اکثرا تفریحات این منطقه آبی می‌باشد استفاده کردن از آن‌ها در آن فصل مقدور نمی‌باشد.
در تمام فصول سال تورهای زیادی انجام می‌گیرد می‌توان تور کوش آداسی را رزرو کرد و از این منطقه لذت برد.

سفر با تور بدروم

هتل‌های کوش آداسی

یکی از گزینه‌های بسیار مهم که در هنگام مسافرت وجود دارد هتل و اقامتگاه می‌باشد.
معروف‌ترین و بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در کشور ترکیه مربوط به کوش آداسی می‌باشد که امکانات رفاهی و خدمات بسیار عالی را به گردشگران ارائه می‌دهند.
گردشگران تور کوش آداسی به دلیل این‌که آوازه و همچنین تعریف هتل‌های این شهر را شنیده‌اند سعی دارند که در هنگام مسافرت به این شهر از این هتل‌ها و اقامت‌ گاه‌ها استفاده کنند.
در هتل‌های کوشی آداسی خدمات تفریحی مثل سالن‌های بدن‌ ‌سازی، استخرهایی که دارای آب گرم هستند، سونا ، سولاریوم و دیگر تفریحات جذاب وجود دارد که در هنگام استفاده از هتل‌ها از خدمات جذاب آن‌ها می‌توانید استفاده کنید.
هتل‌های این شهر از لحاظ بهداشتی بسیار خوب و عالی هستند و کارکنان این هتل‌ها بسیار مجرب و خوش ‌اخلاق می‌باشند از لحاظ ارائه خدمات بسیار خوب هستند و در مقابل کیفیت و همچنین خدمات‌ دهی بسیار عالی که این هتل‌ها ارائه می‌دهند قیمت دریافتی هتل بسیار مناسب می‌باشد.

سفر با تور وان

دلایل انتخاب تور کوش آداسی

دلایل زیادی وجود دارد که مردم علاقه‌ مند هستند که از تور کوش آداسی برای گردش و تفریح استفاده کند این عوامل عبارت است از:
تفریحات موجود در کوش آداسی از جمله تفریحات آبی ، ماجراجویی‌ها، خرید به قیمت مناسب در این شهر ،سافاری، غواصی، وجود جزیره پرینه و …

تفریحات موجود در کوش آداسی

تفریحات موجود در کوش آداسی

● در تمام مناطق موجود در کوش آداسی می‌توان انواع مختلفی از تفریحات و ورزش‌های آبی را مشاهده کرد و از آن‌ها استفاده کرد.
هیجان‌ انگیزترین و جذاب‌ترین تفریحاتی که در کوش آداسی وجود دارد پارک آبی کوش آداسی می‌باشد این مکان مجهز به استخرها و سرسره‌های مختلف می‌باشد که آدرنالین خون را می‌تواند به میزان قابل‌ توجهی بالا ببرد.
یکی از معروف‌ترین پارک آبی‌هایی که در قاره اروپا وجود دارد به پارک آبی آدالند می‌باشد که در جزیره کوش آداسی واقع شده‌ است.

● در این شهر می‌توان انواع ماجراجویی‌هایی را مشاهده کرد گردشگران وقتی‌که به این شهر مراجعه می‌کنند می‌توانند یک سفر رؤیایی را تجربه کنند مثلا به وسط آب‌ها رفته و غروب خورشید را از نزدیک از روی عرشه کشتی مشاهده کنند.
یکی از پرطرف‌دارترین تورهای روزانه کشتی‌های کوش آداسی دریانوردی می‌باشد. این تورها ویژگی‌های مختلفی دارد که می‌تواند از جمله آن‌ها وارد شدن به خاک یونان کرد بنابراین با یک روز گردش می‌توان به گشت‌ و گذار در کشور یونان هم پرداخت.

● یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود تور کوش آداسی محبوبیت زیادی داشته باشد این است که با توجه به این‌که این شهر یک شهر بندری می‌باشد و جزء مهم‌ترین نقاط ترکیه برای خرید کردن به حساب می‌آید بنابراین در تمام مراکز خرید و همچنین بازارهای کوش آداسی می‌توان اجناس و وسایل بسیار با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب پیدا کرد از این‌رو اکثر گردشگران برای خرید کردن این منطقه را انتخاب می‌کنند.

تور کوش آداسی

● یکی دیگر از دلایلی که به جذابیت دوره کوش آداسی می‌افزاید سافاری است یعنی هر روزه در کوش آداسی تورهایی برگزار می‌شود که مسافران می‌توانند با سوار شدن بر جیپ زیبایی‌هایی که در این شهر وجود دارد مثل مناظر طبیعی و سرسبز را مشاهده کنند و در پستی و بلندی‌های کوش آداسی به تماشا بنشینند این تور به‌ صورت دسته‌ جمعی برگزار می‌شود و یک روز کامل طول می‌کشد.

● یکی دیگر از دلایل و معیارهایی که اکثر گردشگران را جذب این منطقه می‌کند سواحل آرام و دنج این منطقه می‌باشد این منطقه از ساحل هایی که شن‌های سپید دارد و آفتاب ملایم دارد پوشیده شده‌ است.
علتی که این منطقه جز بهترین سواحل ترکیه به حساب می‌آید این است که آب‌های زلال و شفافی دارد با انتخاب کردن تور کوش آداسی می‌توان ساعت‌های طولانی از سواحل این منطقه لذت برد.

● با انتخاب کردن تور این منطقه می‌توان تحت نظر مربیان کاربلدی که در این منطقه وجود دارد دل به دریاهای زلال و شفاف این منطقه زده و آبزیانی که در این منطقه وجود دارد را از نزدیک مشاهده کرد که یک تجربه بسیار حیرت‌ انگیز می‌باشد.

● یکی از دلایلی که این منطقه جزء زیباترین سواحل به حساب می‌آید این است که ماهی‌های رنگارنگ و همچنین مرجان‌های دریایی در این منطقه وجود دارد. این منطقه یکی از رمانتیک‌ترین منطقه‌های کوش آداسی به حساب می‌آید.
زیرا گردشگران می‌توان با مراجعه به این شهر از امکانات رفاهی هتل‌های بی‌نظیر و همچنین سرسبزی مناطق چشم‌ نواز این منطقه را مشاهده کنند. از رستوران‌های جذاب ساحلی گرفته تا دریاها و همچنین دیگر تفریحات هیجان‌ انگیزی که در این منطقه وجود دارد را استفاده کنند.

بنابراین با رزرو کردن بلیت تور کوش آداسی از طریق سایت دیپارول می‌توان با قیمت مناسب و خدمات دهی بسیار خوب به مدت دلخواه به این منطقه رفت و از مناطق آن لذت برد.

اطلاعات تکمیلی سفر به کوش آداسی