رزرو هتل در دبی

خلاصه مطالب:

کارگزاری دیپارول

دیپارول با سالها تجربه در زمینه برگزاری تورها علاوه بر سیستم رزرواسیون آنلاین، امکان خرید تلفنی و حضوری کارگزاری هتل در دبی را هم برای شما فراهم کرده است.
برای رزرو هتل و یا تور دبی، وارد بخش تورهای دیپارول شوید، شهر مبدا و دبی را به عنوان مقصد انتخاب کنید. در ادامه تاریخ، ساعت پروازی و تعداد مسافران را مشخص کنید تا لیست کاملی از تورهای درجه 1 دبی را برای شما نمایش دهد.
سپس با فیلترهایی همچون قیمت، نوع ایرلاین، امتیاز مسافران و … می‌توانید جستجوی دقیق و بهتری را داشته باشید و توری ارزانتر رزرو کنید. برای خرید تور یا رزرواسیون هتل، در هر ساعت از شبانه‌روز که وارد سایت کارگزاری دیپارول شوید. می‌توانید بهترین گزینه را برای سفر همه جای دنیا انتخاب کنید.
توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از صرف هرگونه هزینه و قبل از هر اقدامی برای سفر خود، با کارگزاری و تیم رزرواسین هتل‌های دبی با دیپارول تماس بگیرید و از مشاوره‌های رایگان ما بهره‌مند شوید.

دیپارول

درباره دبی

دبی از زیباترین، مدرن‌ و لوکس‌ترین شهرهای حاشیه خلیج فارس است، ایرانی‌های زیادی هستند. که این شهر را برای سفرهای تفریحی کاری یا حتی سرمایه‌گزاری خود انتخاب می‌کنند.
دبی با داشتن هتل‌های لوکس و ویژه، تفریحات متنوع و هیجان انگیز، شهرسازی جذاب، از بهترین گزینه‌ها برای سفر و  گذراندن تعطیلات است.
بی‌شک هر سفری مخصوصا سفرهای خارجی مستلزم برنامه‌ریزی، کسب اطلاعات، برآورد هزینه و… است، موضوعاتی که گردشگران در سفر به دبی باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند. خدمات کارگزاری هتل در ابوظبی را از دیپارول بخواهید.
هدف ما از تهیه این مقاله و راهنمای سفر، این بود که این مقصد توریستی را بیشتر معرفی کرده و با نشان دادن گزینه‌های مختلفی چون رستوران، هتل، پرواز و… در مدیریت هر چه بهتر و بیشتر هزینه‌های سفر به شما کمک کنیم.
دبی از زیباترین شهرهای امارات متحده عربی و از مدرن‌ترین شهرهای توریستی جهان به شمار می‌رود. این شهر باعث شده گردشگران زیادی برای دیدن معماری شگفت‌انگیز و آسمان‌خراش‌های فوق‌العاده‌ای چون صحرا، دریا و سواحل زیبا، خود را از گوشه و کنار دنیا به این منطقه زیبا از خاورمیانه برسانند و از آن بازدید کنند.
این شهر رویایی و زیبا در حاشیه خلیج فارس قرار دارد و از شمال شرقی به شارجه، از جنوب به ابوظبی و از جنوب شرق به سلطان نشین‌های عمان متصل است.

چرا به دبی سفر کنیم؟

مراکز خرید و بازراها: در دبی می‌توانید تجربه خریدی را داشته باشید که هیچ کجای دنیا برای شما اتفاق نخواهد افتاد. از برندهای لوکس و جهانی تا کالاهای سنتی و بومی را می‌توانید در مراکز خرید پر زرق و برق و بازراهای آن پیدا کنید.

چرا به دبی سفر کنیم

انواع تفریحات و سرگرمی‌ها: از جمله تفریحاتی که در انتظار مسافران دبی است می‌توان به هلیکوپتر سواری، پرواز با اسکای دایوینگ تا سافاری در بیابان و اسکیت روی شن، تور کروز، فلای بورد دبی، اسکی در پیست اسکی سرپوشیده و… در انتظار گردشگرانی است که دبی را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند.
شهر دبی در سال 2001 به عنوان بزرگترین جزیره‌ی مصنوعی در جهان لقب گرفت.
اقتصاد دبی با صنعت نفت، رشد کرد اما بخش اعظم درآمد دبی از منطقه آزاد جبل علی، فروش ملک به شهروندان خارجی در مناطق آزاد، اعطای اقامت و قسمت اعظم آن از گردشگری و… است که جایگاه ویژه‌ای در خاورمیانه و حتی دنیا دارد. خدمات  کارگزاری هتل در استانبول را از دیپارول بخواهید.

بهترین کارگزاری هتل در دبی

دیپارول، کارگزاری هتل در دبی و مجری مستقیم‌ انواع هتل‌ در دبی و کشورهای حاشیه خلیج فارس با سابقه بالا و پشتیبانی‌های قوی، سالیانه تعدادی از بهترین هتل‌های4، 5، 6 ستاره دبی را با خدمات کامل در ازای مبلغی مشخصی برای مسافران که قصد مراجعه و سفر را دارند، رزرو می‌کند. با آنها قرارداد می‌بندد، این امکان را برای آژانس‌های مسافرتی فراهم می‌کند. تا با قیمتی بسیار مناسب‌ نسبت به سایت‌های آنلاین، رزرو هتل‌ها را دریافت کنند.
برای رزرو هتل در دبی توسط کارگزاری‌ هتل‌ در دبی به عدد مسافرین، کمیسیون برایشان واریز خواهد شد.
کارگزاری‌ها در قبال رزرو هتل، امکاناتی از قبیل ماشین و خدمات ترانسفری رایگان را از فرودگاه تا خود هتل و همچنین برعکس از هتل تا فرودگاه، بدرقه یا هر جایی که قصد رفتن به آن را داشته باشید، می‌دهند.
همچنین تور لیدرهای با سابقه و مسلط به گردشگری به شما خدماتی از قبلی گشت در مناطق دیدنی دبی و مراکز خرید و تفریحی و توضیح جز به جز تفریحات، امکانات این شهر زیبا و ساحلی را به شما هدیه می‌دهند.

دانستنی‌ مربوط به رزرو هتل‌ در دبی

از آنجایی که دبی مقصدی کاملا توریستی است، هتل‌هایی دارد که سطوح مختلفی از امکانات و خدمات را برای مسافران خود فراهم می‌کنند. کارگزاری هتل در دبی تنوع بسیار زیادی دارند و کسانی که قصد سفر به این جزیره زیبا را دارند. می‌توانند به راحتی و با اطمینان کامل رزرو خود را از طریق این کارگزاری انجام دهند.
هتل‌های دبی برای رفاه حال مسافران خدمت رسانی ویژ‌ه‌ای می‌کنند.

انواع ویزای دبی

دسته‌بندی ویزای امارات بر حسب مدت و هدف مسافرتی که در پیش رو دارید، متغیر است و به چند گروه تقسیم می‌شوند.
ویزای توریستی دبی به 14 روزه، یک ماهه و سه ماهه تقسیم می‌شوند و ویزای ترانزیت نوع جدیدی از ویزاست که دارای مدت14 روزه است و اصلا قابل تمدید نیست.

راهنمای رزرو تور دبی

تور دبی در سالیان اخیر بین تورهای مسافرتی، پرفروشترین بوده است. دبی از مدرن‌ترین شهرهای گردشگری جهان است که هر ساله توریست‌ها و گردشگران زیادی را برای کار و تفریح به دل خود می‌کشد و از آنها میزبانی می‌کند.
هتل‌های لوکس و گران، برج‌های سر به فلک کشیده و مدرن، اماکن تفریحی متعدد، دبی را به  قطب گردشگری جهان تبدیل کرده است. کارگزاری ما با برگزاری تورهای خارجی متعدد برای مقاصد مسافران جهان، امکان رزرو و خرید بهترین تورها و هتل‌ها را برای شما فراهم کرده است.

مدارک مود نیاز برای اخذ ویزای دبی

  •  اسکن از صفحه اول گذرنامه یا پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار.
  • 1 عدد عکس با پیش زمینه سفید.
  •  اسکن کردن از صفحه اول شناسنامه.
  •  آدرس و شماره تلفن مسافر.
  •  اسکن صفحه اول شناسنامه، صفحه اول و دوم شناسنامه مادر یا پدر برای کودکان زیر 8 سال ضروری است.
    درخواست ویزای دبی معمولا در قالب تور و حتی باید از طریق یک کفیل (کارگزار یا یک آژانس مسافرتی) انجام شود که با ارائه چک یا ضمانت‌نامه بانکی می‌توانید. ویزای انفرادی کارگزاری هتل در دبی را بگیرید. ویزای دبی به دو صورت عادی و فوری اخذ می‌شود.
مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای دبی

قوانین سفر به دبی

قوانین پذیرش در هر کشوری منحصر به خود است، دبی هم از این قانون مستثنی نیست. این قوانین گاهی بدون هیچگونه هماهنگی تغییر می‌کند، به همین دلیل بهتر است قبل از خرید تور، هتل و سفر به این کشور با مشاوران ما در تماس باشید. تا از آخرین تغییرات ویزا برای تور و اقامت باخبر شوید.

از صفحه کارگزاری هتل در آنتالیا دیدن کنید.

خدمات تور و خدمات هتل

با خرید تور دبی از دیپارول کارگزاری هتل در دبی که قوی‌ترین مجری مستقیم تور و هتل‌های دبی است. می‌توانید سفری بی‌نظیر به این شهر لوکس و توریستی را تجربه کنید. این کارگزاری با سالها تجربه در اجرای تورهای خارجی متنوع، بهترین کیفیت و خدمات را به مسافران گرامی ارائه می‌کند.
شما می‌توانید با خرید ترکیبی بلیط هواپیمای دبی و رزرو هتل به این شهر زیبا سفر کنید، از امکانات متنوع آن نظیر گشت شهری و ترانسفر فرودگاهی با ماشین های لوکس و … لذت ببرید.

بهترین زمان سفر به دبی

دبی دارای آب و هوایی گرم و خشک می‌باشد. به همین دلیل است که تابستان‌های بسیار گرم و سوازن دارد.
بهترین زمان برای خرید تور دبی، فصل پاییز و زمستان است. که در این زمان‌ها هوا مقداری خنک‌ و میانگین دمای این شهر نهایت به 25 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.
همچنین هنگام شب در نزدیکی خط ساحلی بین 12 تا 15 درجه سانتی‌گراد و در مناطق بیابانی 5 درجه سانتی‌گراد می‌شود. اما بدانید که در این تاریخ‌ها به دلیل افزایش حجم مسافران و توریست‌ها به این شهر قیمت آن افزایش می‌یابد و برای سفر به این شهر زیبا باید هزینه بیشتری را بپردازید.

بهترین زمان برای خرید رزرواسین هتل و تور ارزان

 اگر قصد سفر با کمترین قیمت به دبی را دارید. بهترین کارگزاری هتل در دبی پیشنهاد می کند بدانید که بهترین زمان آن فصل بهار و تابستان است. در این فصل‌‌ها هوای دبی رو به شدن گرم است که همین موضوع باعث کاهش حجم مسافران شده است. البته توجه کنید که هتل‌های دبی، اماکن عمومی و تفریحی برای رفاه حال مسافران و توریست‌ها در تابستان، تمهیداتی اندیشیده‌اند. مثلا هتل‌ها در فصول گرم سال با دستگاههای مخصوصی آب استخرهای خود را خنک می‌کنند تا مسافران بتوانند لذت شنا در آن آب وسط تابستان را تجربه کنند.