رزرو هتل در پاتایا

خلاصه مطالب:

کارگزاری دیپارول

با کارگزاری دیپارول می‌توانید بصورت کاملا آنلاین قیمت هتل و هتل آپارتمان‌های پاتایا را با تخفیف‌های خیلی خوب پیدا کنید.
فقط با چند کلیک رزرو خود را با کارت شتاب تکمیل کنید. تضمین می‌کنیم که ارزانترین قیمت هتل و تور در پاتایا و سایر شهرهای تایلند را با ما پیدا خواهید کرد. از هتل‌های لوکس و 5 ستاره تا هتل‌های ارزان و هاستل‌ها را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.
برای رزرو تور و هتل پاتایا ابتدا باید تاریخ ورود و خروج را مشخص کنید. تا در کسری از ثانیه برای تاریخ سفر شما، جستجو انجام دهیم.
قیمت هتل‌های پاتایا با تخفیف و موقعیت مکانی بطور کامل برای شما نمایش داده می‌شود. و شما می‌توانید با امکانات و فیلتر، قیمت، تعداد ستاره، موقعیت مکانی و هتل‌های تخفیف‌دار را پیدا و با کارت شتاب بصورت آنلاین آنها را رزرو کنید.

دیپارول

چرا به پاتایا سفر کنیم؟

کارگزاری هتل در پاتایا چه پیشینه‌ای دارد که باعث شده جز محبوب‌ترین مناطق گردشگری جهان شود؟ با نزدیک شدن به فصول گرم سال، هوای آبتنی به سر آدم می‌زند. شهر پاتایا یکی از زیباترین سواحل دنیا را دارد که هرساله گردشگران بی‌شماری را به خود جذب می‌کند.
کشور تایلند که معروف به کشور هزار معبد است، در شبه جزیره هند و چین، در جنوب غربی قاره آسیا قرار گرفته است. نام قدیم این کشور سیام و پایتخت آن بانکوک بوده است.
تور پاتایا و تایلند از پرمتقاضی‌ترین تورهای جهان است، بسیار جالب است که بدانید تایلند به معنای سرزمین حوری است و بزرگترین صادرکننده ارکیده جهان است، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جالبی را با شما به اشتراک بگذاریم. از صفحه کارگزاری هتل در دبی دیدن کنید.

اطلاعات گردشگری پاتایا

این شهر ساحلی زیبا در ایالت کانبوری در سواحل شرقی تایلند واقع شده است. پاتایا در فاصله 165 کیلومتری از بانکوک واقع شده است که با وسایل نقلیه‌ای چون کشتی، هواپیما، اتوبوس، قطار و ماشین می‌توان به این شهرها سفر کرد.
این شهر زیبا مکان‌های گردشگری متنوع و زیبایی دارد و علاوه بر سواحل زیبای شنی آن که خیلی تمیز است. رستوران‌های درجه 1، مراکز خرید، کلوب‌های شبانه و تفریحاتی چون جت اسکی، شنا، اسکی روی آب، موج سواری، غواصی و قایق سواری را نیز دارد.

آب و هوای پاتایا

آب و هوای پاتایا، گرمسیر و ترکیبی از هوای بارانی با خشک است. این شهر زیبا در تمام ماههای سال تغییرات آب و هوایی زیادی دارد، مثلا از گرمای داغ به گرمای شرجی و قابل تحمل تبدیل، گاهی هم خشک و بارانی می‌شود. البته هوای گرم در همه فصول سال در پاتایا پایدار است.

آب و هوای پاتایا

آب و هوای تایلند گرمسیری است که بیشتر روزهای سال گرم و مرطوب می‌باشد، میانگین دمای آن بین 25 تا 35 درجه سانتی‌گراد متغیر است. خاک این کشور بسیار حاصلخیز است، کشاورزی در این کشور رونق بسیاری دارد.
تایلند دارای 3 فصل گرم و خشک، فصل بارندگی و فصل سرد می‌باشد.

دلیل شهرت پاتایا

در سالهایی که ویتنام درگیر جنگ بود، بسیاری از سربازارن آمریکایی برای استراحت و فاصله گرفتن از فضای جنگ به سواحل پاتایا می‌رفتند.
پاتایا به عنوان یکی از شهرهای بسیار زیبا و توریست‌پذیر دنیا معرفی شده است که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.

رزرو محل اقامت و هتل‌های پاتایا

اگر قصد سفر به مکان خاصی دارید اما سردرگم هستید و تصمیمتان را نگرفته‌اید، با کارگزاری دیپارول که مجری مستقیم هتل‌های تایلند می‌باشد، هزینه‌های سفر خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.
پس از کامل کردن خرید تور پاتایا، واچر هتل و مشخصات بلیط برای شما ایمیل خواهد شد. خدمات کارگزاری هتل در ابوظبی را از دیپارول بخواهید.

کارگزار شهر پاتایا

شهر پاتایا با جزیره‌های اطرافش یکی از شهرهای توریستی و لاکچری در تایلند و جهان است. این جزیره از گشت‌های ویژه‌ای برخوردار است که باید راهنما و تور لیدری مجرب کنارتان باشد. کارگزاری ما در این امر مهم از ابتدا تا انتهای سفر به پاتایا در کنار شما خواهد بود.

خدمات کارگزار تایلند و پاتایا

 کارگزار تایلند خدماتی که می‌دهد شامل موارد زیر است:
رزرو هتل، اجرای گشت شهر و آپشنال، ترانسفر شهری و فرودگاهی و گشت‌های دریایی را بصورت ویژه برای مسافران کارگزاری دیپارول ارائه می‌دهد.
کارگزار تایلند باید در سفارت کشور تایلند کد اخذ ویزا داشته باشد تا بتواند برای مسافران ویزای توریستی تهیه کند و بتواند گشتهای شهری را با بهترین شرایط انجام دهد.

خدمات کارگزار تایلند و پاتایا

باید توجه داشته باشید که بهترین کارگزار را برای تور و مسافرت‌های خود انتخاب کنید تا بهترین و ارزانترین قیمت هتل را به شما پیشنهاد دهد که نسبت به کار و تفریح شما در منطقه، تناسب داشته باشد.

ویژگی‌های رزرو هتل پاتایا از دیپارول

این کارگزاری امکان رزرو بهترین هتل‌های پاتایا را به همراه خدمات دلخواه شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر در طی روند رزرو هتل‌های تایلند و پاتایا یا در طول سفر به مشکلی برخوردید، پشتیبان شبانه‌روزی کارگزار ما پاسخگویتان خواهد بود.
با انتخاب دیپارول برای رزرو هتل‌های پاتایا و تایلند می‌توانید از تخفیف‌های ویژه آن بهره‌مند شوید. سیستم رزرو آنلاین این کارگزاری تمامی تخفیفات هتل‌های داخلی و خارجی را نشان داده و شما می‌توانید آن را رزرو کنید. همچنین امکان کنسلی هتل‌ها نیز برای مسافران فراهم شده است که به میزان مبلغ بازگشت داده شده و قوانین هتل بستگی دارد.

همه چیز درباره کارگزاری هتل در کوش آداشی

آنچه باید درباره رزرو هتل‌ در پاتایا بدانید

پاتایا همواره یکی از شهرهای مهم توریستی تایلند محسوب می‌شود و هرساله میزبان گردشگران و توریست‌های بسیاری از سرتاسر جهان می‌باشد. به دلیل این تقاضای بالا، هتل‌های پاتایا خیلی مجهز هستند و تمام شهر پر از امکانات تفریحی و رفاهی است.
جزیره مرجانی، باغ‌های زیبا، مراکز فرهنگی و موزه‌های دیدنی از جمله جاذبه‌های گردشگری این کشور زیباست.
ماه نوامبر (اواسط آبان ماه) هتل‌های پاتایا مسافران بسیاری دارد که شامل افزایش قیمت تور و هتل می باشد. خارج از این زمان معمولا شاهد کاهش قیمت‌های هتل‌های پاتایا هستیم شهری که به خاطر گردشگران زیادش. دارای انواع و اقسام هتل‌ها با خدمات و کیفیت‌های متنوع است. که همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.
اگر به دنبال سفر ارزان به پاتایا یا بقیه کشورهای توریستی هستید. خرید همزمان بلیط و هتل پاتایا را از این کارگزاری تامین کنید. در این روند می‌توانید هتل، ایرلاین، زمان سفر و هر خدماتی که تمایل دارید را خودتان انتخاب کنید. زیرا رزرو جداگانه هتل پاتایا و پرواز جداگانه هزینه بالاتری دارد.