سواحل گوا و آنچه باید راجع به آن بدانیم

سواحل گوا و آنچه باید راجع به آن بدانیم: بسیاری از افراد در هندوستان سواحل گوا را برای بازدید و اقامت خود انتخاب می کنند. اما اطلاعات کافی درباره این سواحل و مکان های دیدنی آنها ندارند.

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای اقامت در سواحل گوا از کارگزاری هتل در بمبئی و گوا به همراه لیدر های بسیار قوی و با سابقه استفاده کنید تا تمامی اطلاعات و هر آنچه شما باید درباره گوا بدانید را در اختیارتان قرار دهند.

ایالت گوا از نظر جغرافیایی در سواحل عرب و غربی هندوستان قرار دارد، همسایه های ساحل گوآ ایالت ماهاراشترا در قسمت جنوب شرقی گوا و همچنین کارناتاکا در قسمت مرز های غربی این ایالت است که شما به راحتی می توانید پس از سواحل گوا از آنها نیز بازدید داشته باشید .

سواحل گوا به عنوان زیبا ترین و پاک ترین سواحل کشور هند معروف هستند و شما در این سواحل می توانید طبیعت بسیار زیبا و بکری را مشاهده کنید. وسعت سواحل گوآ به قدری زیاد است.

که شما بدون همکاری با یک لیدر خوب قدر به بازدید از تمامی آنها نیستید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از برنامه ریزی تور کارگزاری هتل بمبئی و گوا برای بازدید از سواحل گوآ استفاده کنید.

تور کارگزاری هتل بمبئی و گوا

تور کارگزاری هتل بمبئی و گوا برای بازدید نسبت به زمان تور سعی کرده است تا تمامی سواحل گوآ و طبیعت های بکر این ساحل را در برنامه ریزی تور خود قرار دهد. در ادامه چند مقصد از تور کارگزاری هتل در بمبئی و گوا را مشاهده خواهیم کرد.

ساحل پالولیم

ساحل پالولیم دارای شن های سفید یکی از زیبا ترین ساحل های گوا شناخته می شود. این ساحل اولین گزینه برای تور کارگزاری هتل در بمبئی و گوا است. زیرا علاوه بر زیبایی ساحل شما در این ساحل می توانید از تفرجگاه ساخته شده در کنار ساحل استفاده کنید.

از مزیت های تفریحی سواحل گوا ما می توانیم به تفریحگاه های ساخته شده. در کنار ساحل، درختان بسیار زیبای نخل، اقامتگاه های بسیار شیک با دکوراسیون های مختلف برای استراحتگاه، رستوران ها، کافه های ساحلی، غذاهای ساحلی و… اشاره داشته باشیم.

ساحل لوگالو

این ساحل به عنوان یکی از سواحل برتر گوا شناخته می شود که زیباترین غروب گوا را دارد. شلوغ ترین ساعت رفت و آمد در این ساحل غروب است زیرا تمامی مردم برای مشاهده غروب آفتاب به این ساحل می آیند. برخی از افراد این ساحل را با نام ساحل نارنجی یا ساحل زرد به دلیل رنگ دلگیر غروب آفتاب نیز می شناسند.

برای بازدید از این ساحل شما باید به 5 کیلومتری فرودگاه بین المللی دابولیم برسید. در کنار این ساحل کافه ها و رستوران های بسیار شیک ساحلی طراحی شده اند. که شما می توانید انواع نوشیدنی ها و غذاهای هندی را خریداری کنید.

قابل ذکر است که بیشتر غذاهای این ساحل تشکیل شده از غذاهای دریایی است. این مکان در ابتدا مکانی برای ماهیگیری مردم بومی بوده است. کارگزاری هتل در بمبئی و گوا برای بازدید از این مکان یک بعدازظهر عالی و با آرامش را انتخاب خواهد کرد.

ساحل باگا

سومین ساحلی که ما برای بازدید از سواحل گوا و استفاده از تور کارگزاری هتل در بمبئی و گوا به شما معرفی میکنیم. ساحل باگا است. این ساحل به عنوان یکی از بهترین ساحل های گوا ساخته می شود. زیرا دارای شن های زرد رنگ است و به همین دلیل شما در دید اول ساحلی متفاوت با تمامی ساحل های موجود با شن های سفید را مشاهده خواهید کرد.

مطلب پیشنهادی: محله تاریخی هامامونو در آنکارا کجاست

لحظه ای تصور داشته باشید، وارد یک مکان با شن های زرد رنگ، آب دریا، درختان نخل بلند با برگ های بسیار زیبا، طبیعت بکر را مشاهده می کنید و می توانید در این ساحل از بهترین غذاهای هند و نوشیدنی های موجود استفاده کنید. ساعت ها در تفریحگاه های آماده این ساحل به تفریح بپردازید. ساحل باگا یکی از گزینه های اصلی تور کارگزاری هتل بمبئی و گوا است. سواحل گوا و آنچه باید راجع به آن بدانیم

ساحل میرامار

آیا تا به حال از ساحل میرامار بازدید داشته اید؟ این ساحل پوششی از شن ها  و ماسه های نقره ای رنگ دارد. به عنوان یکی از سواحل محبوب گردشگران تمامی جهان شناخته می شود. آب و هوا در ساحل میرامار نسبت به سواحل دیگر بهتر است و شما می توانید ساعت ها در آن به تفریح بپردازید.

تفریحگاه های این ساحل نسبت به ساحل های دیگر ساده تر هستند. اما زیبایی منحصر به فردی برخوردار است ، لوکیشن این ساحل در 3 کیلومتری تا 2 کیلومتری منطقه پانجیم قرار دارد.

مطلب پیشنهادی: آنتالیا شهری پر مسافر با جاذبه گردشگری کم

نکات استفاده از تور کارگزاری هتل در بمبئی و گوا

برای بازدید از سواحل گوا و مناطق دیدنی گوا با استفاده از تور کارگزاری هتل در بمبئی و گوا شما در ابتدا باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. تا در زمان سفر با مشکل روبرو نشوید، در ادامه چند نکته اصلی را بیان کرده ایم .

گوا دارای چند فرهنگ متفاوت است

گوا به عنوان مکانی شناخته می شوند که دارای چند فرهنگ متفاوت از مردم بریتانیا، پرتغالی ها، مسیحی ها، هندوستانی ها، اروپایی ها است. شما با بازدید از گوا به راحتی می توانید متوجه تفاوت سبک زندگی این افراد باشید و در زمان سفر باید به فرهنگ هر کدام از این دسته احترام بگذارید.

مطلب پیشنهادی: جاذبه های گردشگری بانکوک

آب و هوای متفاوت در ماه های متفاوت

در زمان سفر به گ.ا شما باید به آب و هوای های متفاوت گوا دقت داشته باشید. زیرا گوا در هر ماه می تواند اب و هوای کاملا متفاوتی نسبت به ماه دیگر داشته باشد. برای مثال اگر شما قصد مسافرت در بهترین زمان ممکن به گوا را داشته باشید. ما ماه های اکتبر تا مارس را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا در ماه های اوریل دمای هوا بسیار بالا است شما نمی توانید از دیدن گوا لذت ببرید. سواحل گوا و آنچه باید راجع به آن بدانیم

استراحت مردم گوا

مردم گوا در نیمه روز مانند شب همگی به استراحت می پردازند و شما نباید مزاحم استراحت آنها باشید. این استراحت بین ساعت 1 تا 4 بعدازظهر تعیین می شود. به همین دلیل تمامی مکان های تفریحی و… در بین ساعت 1 تا 4 بعد از ظهر تعطیل هستند.

به مطالعه ادامه دهید: قدیمی ترین هتل های شهر دبی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *