استانبول با بنا های مسیحی کمتر دیده شده

آیا قصد سفر به استانبول را برای بازدید از بناهای مسیحی دارید؟ استانبول با بنا های مسیحی کمتر دیده شده، بسیاری از افراد تصور می کنند که استانبول را با بناهای مسیحی کمتر دیده می شود. اما تفکر تنها به دلیل جمعیت و وسعت بالای استانبول است. که باعث کمتر دیده شدن بناهای مسیحی در سطح شهر می شود. در صورتی که شما برای سفر خود از تور های کارگزاری هتل در استانبول استفاده کنید. می توانید از تمامی بناهای مسیحی استانبول در طول سفر خود بازدید کنید.

دیپارول

بناهای مسیحی در استانبول

در استانبول کلیساهای بسیار زیادی برای بازدید وجود دارد. اما در بین این کلیسا ها نمونه های برتری وجود دارد که برای بازدید و گردشگری مسلما کارگزاری هتل در استانبول آنها را به شما پیشنهاد می کنند. در این قسمت آنها را برای شما معرفی می کنیم.

کلیسا سنت آنتونی

در بین جاذبه های گردشگری کارگزاری هتل در استانبول مسلما کلیسا سنت آنتونی نقش اول را دارد. زیرا این کلیسا معروف ترین کلیسا استانبول اختصاص داده شده به سنت آنتونی پادوا واقع در خیابان بی اوغلو استف ساخت این کلیسا برای سال 1906 است. به همین دلیل علاوه بر بنا مسیحی به عنوان یکی از بناهای تاریخی استانبول نیز شناخته می شود.

معماری کلیسا سنت آنتونی بر اساس سبک خاص نئوگوتیک ایتالیا است. به همین دلیل امروزه نیز با همکاری کشیش های ایتالیا اداره می شود. قابل ذکر است که کلیسا سنت آنتونی شلوغ ترین کلیسا تمامی سطح استانبول است. تا جایی که می توان گفت از داخل تا حیاط این کلیسا پر از جمعیت است.

همچنین در روزهای خاصی و تعطیلات در این کلیسا برای کمک های مردمی پول جمع آوری می شود. در صورتی که شما قصد بازدید از کلیسا سنت آنتونی بدون تور کارگزاری هتل در استانبول را دارید پیشنهاد می کنیم در روز یکشنبه بازدید نداشته باشید. زیرا بسیار شلوغ است و شما نمی توانید به خوبی کلیسا را مشاهده کنید.

کلیسا بلغارستان

دومین کلیسا مسیحی در استانبول که برای بازدید به شما معرفی می کنیم. مسلما در برنامه ریزی تور کارگزاری هتل در استانبول نیز وجود دارد. کلیسا بلغارستان است، این کلیسا متعلق به اقلیت بلغاری و امپراتوری عثمانی است. کلیسا بلغارستان نه تنها یک بنا مسیحی است بلکه به دلیل ساخت در قرن نوزده و معماری بسیار خاص تشکیل شده. از بناهای چوبی به عنوان یک بنا تاریخی نیز شناخته می شود.

کلیسا بلغارستان

موقعیت جغرافیایی این کلیسا در ساحل شاخ طلایی بین میدان بالات و میدان فنر قرار دارد. قابل ذکر است که این کلیسا در ابتدا سال های ساخت خود توسط بلغاری ها از چوب ساخته شد. هنوز هم معماری های از چوب در این کلیسا وجود دارد، اما با گذر زمان ساختمان، به یک ساختمان بزرگتر با قاب آهنی تبدیل شد.

برخی از این افراد به دلیل ساخت این کلیسا با استفاده از سبک معماری دوره نئو گوتیک و نئو باروک از فولاد همراه با مهره. پیچ، پرچ، جوش آهن و… به آن کلیسا آهنی می گویند.

مطلب پیشنهادی: عجیب ترین هتل های پوکت

کلیساری ویرجین ماری

کلیسای ورجین ماری سومین کلیسا معروف ترکیه شناخته می شود. این کلیسا در سال 1960 با سنگ های بسیار خاص که از مادین به ترکیه آورده شدند. ساخته شده است. کلیساری ورجین ماری معمولا توسط اقلیت های آشوری مورد استفاده قرار می گیرد. اما به دلیل بزرگ بودن این کلیسا در بنا آن مدرسه و دفتر های اداری نیز بنا شده است.

کلیسا کریمه

نام دیگر کلیسای کریمه ، کلیسای آنجلیکا است. این کلیسا نیز مانند کلیسا سنت آنتونی در خیابان بی اوغلو بنا شده است و به عنوان یکی از قدیمی ترین کلیسای های ترکیه شناخته می شود. معماری این کلیسا توسط یک معماری انگلیسی در سال 1858 با نام جورج ادموند انجام شد. هدف ساخت این کلیسا در سال 1858 برای سربازانی بودن که در جنگ کریمه جان خود را فدای کشور ترکیه کردند.

کارگزاری هتل در استانبول

در گذشته برای رزرو هتل و خرید تور استانبول شما حتما باید از خرید حضوری استفاده می کردید. اما امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی خرید تور استانبول از کارگزاری هتل در استانبول بسیار راحت شده است. شما در چند دقیقه می توانید تور مناسب با معیار ها و بودجه خود را پیدا کرده و از آن برای خرید استفاده کنید.

کارگزاری هتل در استانبول

کارگزاری هتل در استانبول ارائه دهنده تور های متفاوت با قیمت های بسیار متفاوتی به شما است. برای مثال شما می توانید از تور های سه روزه به همراه رزرو هتل، لیدر های خود و… برای بازدید از چند جاذبه تاریخی استانبول مانند بنا های مسیحی استفاده کنید. در صورتی که می توانید از یک تور طولانی مدت برای بازدید تمامی جاذبه های استانبول استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: محله تاریخی هامامونو در آنکارا کجاست

استانبول حدود 16 قرن به عنوان پایتخت چندین امپراطوری بوده است. به همین دلیل دارای بیشترین جاذبه های گردشگری در ترکیه است. شما در استانبول می توانید از تاریخ غنی امپراطوری های استانبول، غذاهای خوشمزه ، مکان های تاریخی. طبیعت بکر رستوران های لوکس، مراکز خرید و مراکز تفریحی، محصولات متنوع، جذابیت های جادویی و… بهره ببرید.

انتخاب بهترین کارگزاری هتل در استانبول

در استانبول بیشتر از هر شهر دیگری هتل وجود دارد و انتخاب بهترین کارگزاری هتل در استانبول با توجه به بودجه و معیار های انتخابی شما برای تور بسیار سخت است. شما در سایت می توانید هتل های سه ستاره تا پنج ستاره را دارای ویژگی های متفاوت همراه با قیمت های پیشنهادی مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی: قدیمی ترین هتل های شهر دبی

در استانبول شما می توانید در هتل های بی ستاره و بسیار ساده تا هتل هایی که در قصرهای عثمانی ساخته شده اند. اقامت داشته باشید و انتخاب بهترین کارگزاری هتل در استانبول به بودجه شما بستگی دارد. همچنین هر هتل از تور های بسیار زیادی تشکیل شده است. که شما با توجه به سلیقه و علایق خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

انتخاب بهترین کارگزاری هتل در استانبول

کارگزاری هتل در استانبول ارزان

اگر شما قصد استفاده از یک کارگزاری هتل در استانبول را دارید. می توانید از بلیط هواپیما، هتل و خدمات ساده استفاده کنید تا قیمت کارگزاری هتل در استانبول کاهش پیدا کند. قیمت تور ارزان استانبول به میزان تقاضا شما بستگی دارد. اما در فصل تابستان و تعطیلات هزینه سفر افزایش پیدا می کند. استانبول با بنا های مسیحی کمتر دیده شده

به مطالعه ادامه دهید: سواحل گوا و آنچه باید راجع به آن بدانید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *