رزرو هتل در بمبئی و گوا

خلاصه مطالب

دیپارول کارگزاری هتل در بمبئی و گوا

با توجه به اینکه رضایت شما مسافران و توریست‌های عزیز از مهمترین الویت‌های کاری این کارگزاری می‌باشد. کارگزاری هتل در بمبئی و گوا این امکان را فراهم کرده. تا تمامی پروازهای گوا و بمبئی با هواپیمای ایران ایر انجام می‌شود.
از مهمترین دغدغه‌های کارگزاری دیپارول برای مسافران، انتخاب بهترین شرکت‌های هوایی و ساعات پروازی برای سفر به مقصد مورد نظرشان است. زیرا بسیاری از کارگزاری‌ها با ارائه ساعات پروازی نامناسب وقت و سرمایه شما را به هدر می‌دهند.

دیپارول

چرا هندوستان؟

هند یکی از کشورهای بزرگ، دیدنی و تاریخی است. که بین سواحل طلایی اقیانوس هند قرار گرفته است. این کشور 32 اثر به ثبت رسیده. در سازمان جهانی یونسکو دارد. به همین دلیل است که مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند.
سرتاسر هند بسیار زیبا و دیدنی است. طوری که سفر به هر نقطه‌اش می‌تواند تجربه‌ی زیبا و باورنکردنی به شما هدیه دهد. مردمی با فرهنگ متفاوت و جالب، با اینکه شما را نمی‌شناسند. ولی با شما دوست و رفیق خواهند شد. سرزمینی که ترکیب رنگ‌بندی بسیار زیبایی دارد. که هارمونی بی‌نظیری در آن ایجاد کرده است.
در هند مردم به زبان‌های انگلیسی، هندی، مراتی صحبت می‌کنند.

معرفی تور و شهر بمبئی

بمبئی: (مومبای) از مهمترین و زنده‌ترین شهرهای کشور هند می‌باشد. که در زبان هندی و سانسکریت به معنای ساحل تمیز است. این شهر بزرگ هندی 13 میلیون جمعیت دارد. پایگاه تجاری هند محسوب می‌شود. یعنی بسیاری از تبادلات تجاری و مالی هند در این شهر اتفاق می‌افتد.
بمبئی را بخاطر تجارت الماس آن، به اسم شهر الماس می‌شناسند. سفر به شهر بمبئی جز سفرهای ارزان به هند محسوب می‌شود. هزینه‌های این شهر بسیار پایین‌تر از بقیه نقاط هند می‌باشد.
سینمای هند که در جهان به بالیوود مشهور است. مرکز عمده‌اش در قلب شهر بمبئی است. دوستداران هنر و سینمای هنداین شهر را به عنوان مادر بالیوود می‌شناسند.
این شهر ابرتجاری فقط مخصوص تجارت و داد و ستد نیست. بلکه جاذبه‌های توریستی معروف بسیاری دارد. کارگزاری هتل در بمبئی و گوا را از کارشناسان دیپارول بخواهید.

معرفی تور و شهر گوا

گوا در هند یکی از مناطقی است که شاید مدت‌ها از چشم گردشگران پنهان بوده است. اما به تازگی تور و هتل‌های گوا با استقبال بی‌نظیری رو به رو شده‌اند. در کانون توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته است.

معرفی تور و شهر بمبئی و گوا

گوا: شهری است که به وضوح فرهنگ پرتقالی‌ها و هندی‌ها را در آن می‌توان مشاهد کرد. مساحت این شهر برابر با 3702 کیلومتر مربع است. که به عنوان کوچکترین ایالت هند شناخته می‌شود. کارگزاری دیپارول که مجری مستقیم بیشتر هتل‌ها و تورهای گردشگری اقسانقاط جهان می‌باشد. اساس کار خود را بر مبنای رضایت و ارائه بهترین مسیرهای گردشگری برای مسافران وتوریست‌ها قرار داده است. اقدام به برگزاری تورهای هند به صورت ویژه به مقصد بمبئی- گوا کرده است.
این منطقه یا بهتر است بگوییم این ایالت، از چندین شهر کوچک ساحلی پدید آمده است. گوا شهری است که به وضوح حضور فرهنگ پرتغالی و هندی‌ها در آن مشهود و پررنگ است. هر کدام شکل و فضای مخصوص به خود را در این شهر دارد.
اضافه کنیم که جاذبه‌های دیدنی گوا، تنها ساحل‌هایش نیست. بلکه رستوران‌ها و غذاهای خاص و خوشمزه این شهر کوچک از جاذبه‌های آن به حساب می‌آید. گوا از نظر جغرافیایی در منطقه کونکان هند قرار گرفته است. همسایگان این شهر ساحلی از جنوب کارنتاکا و از شمال ماهاراشتارا هستند.
اگر دیگر نقاط هند را دیده باشید خواهید فهمید که گوا شهر گران‌تری نسبت به بقیه اما در مقایسه با دیگر نقاط دنیا بسیار ارزانتر است و خدمات بهتر و کاملتری را به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید از خدمات کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت سایت دیپارول نیز استفاده کنید.

نکاتی در مورد خرید هتل و پرواز از کارگزاری دیپارول

برای خرید تور بمبئی-گوا از این کارگزاری لازم است که اصل پاسپورتتان حداقل 6 ماه و 10 روز اعتبار داشته باشد.
دیپارول مجری مستقیم تور و هتل. این تور فوق العاده 7 شب و 8 روز که به ترتیب 3 شب آن در بمبئی و 4 شب در گوا می‌باشد. را برگزار می‌کند.
در زیرچند نکته ضروری برای سفر به هند را برایتان آورده‌ایم:

  •  بدانید که هر گونه ممنوعیت خروج از کشور و کنترل پاسپورت بر عهده خود مسافر و توریست می‌باشد.

مدارک لازم جهت گرفتن ویزای هند

 مدارک لازم جهت گرفتن ویزای هند ببرای کارگزاری هتل در بمبئی و گوا شرح زیر است:

  • اصل پاسپورت مسافر با حداقل7 ماه اعتبار. مشخصات فردی، دو قطعه عکس تمام رخ 5در 5. کپی برابر اصل شناسنامه صفحه اول و دوم.
  •  هزینه تور کودکان زیر دو سال 2 تومان است.
  •  در صورتی که ویزای الکترونیک بدون انگشت نگاری بخواهید با زمان اخذ 3 روزه، مبلغ 500 هزار تومان به ازای هر نفر به پکیج اضافه خواهد شد.

حالا شما به هند رسیده‌اید. در فرودگاه شهر مقصد هستید. در این لحظه باید به دنبال پرچم ترانسفرهای کارگزاری هتل در بمبئی و گوا باشید. که در زیر واچر هتل‌تان نوشته شده است تا شما را به محل اقامت و هتل‌تان ببرند.
این هتل‌ها،3، 4، 5 ستاره‌اند که به همراه صبحانه. آماده ارائه خدمات به شما مسافران عزیز می‌باشند. 

خدمات تور بمبئی-گوا

  • بلیط رفت و برگشت تور با هواپیمایی ایران ایر.
  • 7 شب اقامت در شهر بمبئی با صبحانه و در هتل‌های گوا به صورت صبحانه، ناهار، شام است.
  • ترانسفر فرودگاهی.
  • پرواز داخلی از بمبئی به گوا و در جهت برعکس آن.
  • 2 گشت شهری خیلی متنوع.
  • ویزای هند.
  • تور لیدر یا همان راهنمای فارسی زبان.
  • بیمه مسافرتی.

سخن آخر

تور بمبئی-گوا به این صورت است. که شما 2 شب در بمبئی و 5 شب در گوا خواهید بود. تمام پروازهای رفت و برگشتی. شما به شهر بمبئی است.
مشاوران کارگزاری هتل در بمبئی و گوا. 24 ساعته و شبانه روز در اختیار شما عزیزان هستند. تا هر گونه سوال و مشکلی که داشتید را برطرف کنند.