قدیمی ترین هتل های شهر دبی

بسیاری از افراد برای مسافرت خود به دنبال اقامت در قدیمی ترین هتل های شهر هستند، به همین دلیل در این متن قدیمی ترین هتل های شهر دبی را به شما معرفی کردیم، این هتل ها درواقع علاوه بر قدیمی بودن به عنوان بهترین و گران ترین هتل های شهر دبی نیز شناخته می شوند، شما برای رزرو اتاق در این هتل ها باید با کارگزاری هتل در دبی به صورت انلاین در ارتباط باشید.

شهر دبی

در طی سال های اخیر دبی از شهر به معمولی به بزرگ ترین منطقه گردشگری در جهان تبدیل شده است، در این منطقه هتل های بسیار زیادی وجود دارد که امروزه بازسازی شده اند و به عنوان لوکس ترین و زیبا ترین هتل های دبی شناخته می شوند، ارزش این هتل ها نسبت به نزدیکی آنها به برج خلیفه یعنی بزرگ ترین برنج دنیا با ارتفاع 828 متر و نزدیکی آنها به مراکز خرید است.

دیپارول

کارگزاری هتل در دبی

بسیاری از افراد برای سفر به دبی نمی دانند باید چگونه هتل رزرو کنند یا از تور های گردشگری دبی و امارات استفاده کنند، برای رزرو هتل شما می توانید از سایت های انلاین کارگزاری هتل در دبی در کوتاه ترین مدت زمان ممکن استفاده کنید، تنها باید وارد سایت شوید و با توجه به مشخصات مورد نظر خود برای اقامتف یک هتل مناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

برای رزرو هتل از کارگزاری هتل در دبی  شما نیاز به یک فایل پرواز، مشخصات دقیق، پاسپورت و ویزا دارید، همچنین باید مبلغی را به عنوان ضمانت برای رزرو هتل پرداخت کنید، درصورتی که در هتل در روز تعیین شده حضور نداشته باشید قسمتی از این هزینه به عنوان زیان کرد برداشته می شود و باقی هزینه به شما پرداخت خواهد شد.

بهترین و قدیمی ترین هتل های شهر دبی

دبی به عنوان یکی از لوکس ترین مناطق گردشگری جهان شناخته می شود و درصد بالایی از هتل هایی که در این شهر وجود دارند نیز به عنوان قدیمی ترین هتل های تاریخ هستند. در ادامه این متن قدیمی ترین هتل های شهر دبی به ترتیب برای شما نام برده شده اند، برای رزرو اتاق در هر کدام از این هتل ها شما می توانید با کارگزاری هتل در دبی به صورت آنلاین در ارتباط باشید.

کارگزاری هتل در دبی آتلانتیس

هتل انتلانتیس در جزیره نخل جمیرا قرار دارد. این هتل از زیباترین هتل های جهان شمرده می شود. اما فاصله زیادی تا مرکز امارات داشته و شما باید حدود 20 دقیق از رانندگی با ماشین برای دسترسی به برج خلیفه، فروشگاه ها و مراکز خرید امارات استفاده کنید.

درست است که فاصله کارگزاری هتل در دبی  تا مرکز شهر بسیار زیاد است اما این هتل مزیت های خاصی مانند چشم انداز بسیار زیبا برای گردشگران، ساحل شنی، آکواریم های زیر آب، امکان شناکردن با دلفین ها، پارک ابی اختصاصی برای هتل، اتاق های طراحی شده نزدیک به آب ، اتاق همراه با دکوراسیون های عربی، رستوران های بسیار عالی در محوطه هتل، رستوران غذاهای سنتی، رستوران غذاهای چینی، رستوران غذاهای عربی. حمام های اب گرم، درمان های اب گرم، باشگاه ورزشی به همراه مربی اختصاصی و…. است.

هتل جمیرا مینا سلام

هتل جمیرا مینا سلام به عنوان قدیمی ترین هتل در دبی شناخته می شود. این هتل چشم انداز های بسیار زیبا به همراه امکانات باورنکردنی دارد.

از مزیت های برتر هتل جمیرا می توانیم به نزدیکی به رودخانه جمیرا، چشم انداز خلیج فارس، باغ های سرسبز در محوطه هتل. بالکن های اختصاصی، حمام های اختصاصی و… اشاره داشته باشیم.

هتل جمیرا تا فرودگاه حدود 25 دقیقه فاصله دارد و شما می توانید پس از فرود پرواز با یک تاکسی به صورت مستقیم به هتل خود بروید. البته برای اقامت در هتل جمیرا شما باید به صورت انلاین از کارگزاری هتل در دبی جند روز قبل اتاق رزرو کرده باشید.

هتل جمیرا در مرکز شهر قرار دارد و شما می توانید در فاصله چند دقیقه به مدیا سنتر دبی. در فاصله 5 دقیقه به بازار امارات و همچنین در فاصله 10 دقیقه به برج خلیفه دسترسی داشته باشید.

مطلب پیشنهادی: آنتالیا شهری پر مسافر با جاذبه گردشگری کم

از امکانات ویژه هتل می توانیم به رستوران، کافه، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ های فضای باز، استخر سرپوشیده، سونا. جکوزی، استخر سرباز، رستوران های فضای باز، نگهداری بپه. خشکشویی، فروشگاه، استخر ویژه کودکان، سالن بازی کودکان، باشگاه بدن سازی، ساحل اختصاصی. اینترنت رایگان، پارکینگ برای افرادی که ماشین مسافرت کردند و… اشاره کنیم.

هتل شانگری لا

هتل شانگری را یکی از بهترین نمونه های کارگزاری هتل در دبی است، موقعیت جغرافیایی این هتل در شیخ زاید دبی قرار دارد و شما به راحتی می توانید با اقامت در این هتل به مراکز خرید دبی و برج خلیفه دسترسی داشته باشید. افرادی هم که قصد استفاده از تور های کارگزاری هتل در دبی  ندارند می توانند از ایستگاه مترو نزدیک به هتل برای رفت و آمد خود در شهر استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی: هتل های لوکس کوش آداسی با قیمت نجومی

از مزیت های ویژه هتل شانگری لا در دبی می توانیم به فاصله بسیار کم تا مراکز خرید، پارک ساحلی. فرودگاه بین المللی، بهره مندی از سالن های مساژ، سالن ماساژ تب سنتی. رستوران های بسیار خاص مانند سانگ پالاس، رستوران غذاهای ایتالیایی، خشکشویی، صندوق امانات. فروشگاه، ترانسفور فرودگاهی، اسانسور، نگهداری بچه، تلویزیون کابلی یا ماهواره ای، استخر های سرباز و سربسته. زمین های بازی تنیس، باشگاه بدن سازی، استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا. اینترنت بی سیم رایگان در تمامی سطح هتل و… اشاره کنیم.

هتل شانگری لا

هتل تاورز روتانا

این هتل از هتل های قدیمی دبی نیست و می توانیم آن را به عنوان یکی از هتل های نوساز دبی معرفی کنیمف موقعیت جغرافیایی این کارگزاری هتل در شیخ زاید دبی روبرو بررج خلیفه است. دلیل محبوبیت ان نزدیک به برج خلیفه ، مراکز خرید دبی میباشد.

ازامکانات ویژه این هتل ی توانیم به تراس های ویژه افتاب گیری، استخر های روباز، مرکز ورزشی، باشگاه بدن سازی. تهویه کننده هوا در سرتاسر هتل، حمام های بسیار لوکس، وجود اثار هنری در سرتاسر هتل. استفاده از طراحی مدرن در اتاق های هتل، سرو انواع غذاهای ژاپنی. چینی، هندی، ایتالیایی به صورت ناهار و شام در هتل و…. اشاره کنیم.

به مطالعه ادامه دهید: جاذبه های گردشگری بانکوک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *