آیا قصد سفر به بانکوک را دارید اما نمی دانید چگونه از جاذبه های گردشگری بانکوک بازدید کنید؟ بانکوک یکی از زیباترین شهر های تایلند است و بیشتر از 15 جاذبه گردشگری جهانی دارد. که شما می توانید در برنامه گردشگری خود بازدید از آنها را قرار دهید. افرادی که نسبت به جاذبه های گردشگری بانکوک اطلاعات کافی ندارند. می توانند از کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت استفاده کنند.

کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت

همانطور که میدانید بانکوک یک شهر بسیار بزرگ است. که حدود 9 میلیون نفر جمعیت دارد و در واقع میتوان آن را به عنوان یکی از بزرگ ترین شهر های جهان معرفی کرد. به همین دلیل گردشگری در این شهر بسیار سخت بوده و شما نمی توانید بدون اطلاعات کافی و بهره مندی از یک لیدر خوب و با. سابقه از تمامی جاذبه های گردشگری بانکوک بازدید داشته باشید.

کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت برنامه ریزی گردشگری در بانکوک را به گونه ای طراحی کرده است. که شما همراه با یک لیدر خود در طول روز بین 2 جاذبه گردشگری تا 3 جاذبه گردشگری را بازدید کنید. همچنین در بین این مکان ها شما از استراحتگاه ها و رستوران های معروف بانکوک می توانید استفاده کند.

تور کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت

در ادامه به مقصد های مختلف تور کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت اشاره خواهیم کرد این مقصد ها به عنوان بزرگترین جاذبه های گردشگری بانکوک شناخته می شوند، شما برای جابه جایی بین بین این مقص ها به دلیل ترافیک سنگین بانکوک با صلاح دید لیدر تور می توانید از قطار هوایی، موتور های سه چرخ ، مترو یا حتی توک توک استفاده کنید.

بازار سیار و شناور روی آب

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری بانکوک بازار سیار و شناور روی آب است. این بازار یکی شگفت انگیز ترین بازارهای جهان می باشد که حتی به دلیل شهرت بالای خود در جهان نام ونیز شرق را دریافت کرده است. برای بازدید از این بازار شما حدود یک ساعت و نیم از کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت در حرکت خواهید بود. اما در این مکان شما می توانید به شیوه های جدیدی از ارتباطات، غذاهای بی نظیر، انواع میوه ها و… دسترسی پیدا کنید.

در تور کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت بازدید از بازار سیار و شناور روی آب حدود 6 ساعت زمانبر است. معمولا زمان بازدید از این جاذبه گردشگری صبح تعیین می شود.

مرکز خرید بزرگ بانکوک

نام ترمینال برای این مرکز خرید باعث شده است بسیاری از ایرانی تصور کنند. که این بازار خرید یک پایانه حمل نقل است. در صورتی که ترمینال در بانکوک بزرگ ترین مرکز خرید دارای 21 سبک متفاوت با معیار های خرید تایلندی است. در قسمتی از این مرکز خرید شما می توانیم فروشگاه های مناسب برای تم لباس در کشور های دیگر را نیز مشاهده کنید.

هر طبقه از این مرکز خرید برای تم و نوع لباس پوشیدن یک کشور خاص طراحی شده است. برای مثال شما در طبقه اول لباس های مخصوص تایلند را مشاهده خواهید کرد و می توانید با استفاده از BTS به قسمت مخصوص پاریس دسترسی پیدا کنید. با رفتن به طبقه بالا طبقه توکیو و در نهایت با رفتن به یک طبقه بالاتر طبقه لندن در اختیار شما قرار می گیرد.

همچنین اگر شما قصد خرید لباس های مخصوص لندن، سانفرانسیسکو، استانبول یا کارائیب را داشته باشید. می توانید از ایستگاه های دیگر این مرکز خرید استفاده کنید. به دلیل وسعت بالای این مرکز خرید کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت با توجه به مدت زمان تور گردشگری سعی می کند. بین 6 ساعت تا 8 ساعت از زمان خود را به بازدید و خرید از این مرکز خرید اختصاص دهد.

موزه ملی بانکوک

در تور کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت برای سلیقه های متفاوت جاذبه های متفاوتی از بانکوک قرار گرفته است. برای مثال اگر شما به بازدید از جاذبه های تاریخی علاقه داشته باشید. می توانید از بازدید موزه ملی بانکوک استفاده کنید. کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت به دلیل اهمیت بسیار بالای. این موزه و بالا بودن وسعت کلکسیون موزه حدود نیمی از روز را برای بازدید از آن قرار داده اند.

موزه ملی بانکوک

افرادی که برای بازدید از تور کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت استفاده می کنند دارای لیدر فارسی زبان هستند. اما افرادی که بدون تور کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت از موزه ملی بانکوک بازدید داشته باشند. می توانند از لیدر انگلیسی زبان نیز استفاده کنند.

پارک لومفینی

پارک لومفینی یکی از بزرگترین اما آرام ترین جاذبه تاریخی بانکوک شمرده میشود. این جاذبه برای افرادی در نظر گرفته شده است که عاشق طبیعت هستند. زیرا پارک لومفینی دارای فضای سبز بسیار زیبا و آرامش دهنده است. شما در این پارک می توانید از قایق سواری، تفریحات پارک، بازدید از مناطق دیدنی و جذاب پارک. استراحت در رستوران های پارک و.. استفاده کنید.

تور کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت برای بازدید از پارک لومفینی چند ساعت در بعدازظهر را در نظر گرفته است. تا شما یک بعدازظهر عالی و پر از آرامش را در این پارک تجربه کنید. در صورتی که به قایق سواری علاقه داشته باشید می توانید. از قایق سواری در دریاچه نیز استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: هتل های لوکس کوش آداسی با قیمت نجومی

معبد تاج گذاری وات سوسات

معبد تاج گذاری وات سوسات به عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی بانکوک شناخته می شود. در این معبد در زمان قدیم حدود سه پادشاه تاج گذاری کرده اند و بسیاری از افراد آن را به عنوان قدیمی ترین معبد جهان معرفی می کنند. معماری این معبر بسیار فوق العاده است. شما می توانید زیبایی جهان را در نقاشی های دیواری، معماری خارق العاده. نمایش تاریخ تایلند در نقاشی ها و… مشاهده کنید.

کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت برای بازدید از این معبد یک روز صبح را قرار داده است. به دلیل وسعت بالای معبد شما می توانید بین 2 ساعت تا 3 ساعت تمامی معبد را مشاهده کنید. نیاز به ارائه زمان بسیار زیادی برای بازدید کلی از معبد نیست.

به مطالعه ادامه دهید: استانبول با بنا های مسیحی کمتر دیده شده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *