فهرست کاملی از جاذبه های گردشگری پاتایا

فهرست کاملی از جاذبه های گردشگری پاتایا؛ پاتایا یکی از مقاصد گردشگری جذاب کشور تایلند می‌باشد و تعریف‌های زیادی از مکان‌های گردشگری آن در میان مردم شنیده می‌شود.

فهرست کاملی از جاذبه های گردشگری پاتایا

این شهر دارای سواحل زیبا و بناهای تاریخی می‌باشد که همین عامل سبب می‌شود تعداد زیادی از گردشگران پاتایا را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود انتخاب کنند.

علاوه بر این‌ها سرگرمی‌های موجود در مکان‌های دیدنی این شهر سبب شده است که گردشگران زیادی از آن دیدن کنند.

شهر پاتایا بسیار مهاجر‌پذیر است به گونه‌ای که جمعیت مهاجران این شهر نسبت به جمعیت بومی آن چندین برابر می‌باشد.

 علاوه بر این مهاجران از آن جایی که ثروت زیادی را جهت مهاجرت به پاتایا همراه خود وارد این کشور کرده اند از این رو این شهر تایلند به حدی دچار دگرگونی شده‌ است که ساخت و ساز در شهر و زیبایی‌های آن تا حد زیادی در اثر همین ثروت دچار دگرگونی شده‌است از طرفی همین ثروت سبب ایجاد موقعیت‌های جدیدی برای این شهر نیز شده است.

بخش زیادی از سرمایه‌ی وارد شده از طریق مهاجران به روی اماکن گردشگری و سیاحتی سرمایه گذاری شده است و شهر پاتایا را تبدیل به یک مقصد فوق العاده برای گردشگران جهت سپری کردن تعطیلات کرده است.

در ادامه با دیپارول همراه باشید تا درباره‌ی کارگزاری هتل در پاتایا و شهر‌های دیگر کشور تایلند از جمله بانکوک و پوکت اطلاعات زیادی به دست آورید.

کارگزاری هتل در پاتایا

کارگزاری هتل در پاتایا

تایلند کشوری در شبه جزیره‌ی هندوچین است که واقع در جنوب شرقی آسیا می‌باشد.

افرادی که قصد دارند تعطیلات خود را در شهری ساحلی و زیبا بگذرانند تور تایلند بهترین مقصد برای آن‌ها است.

همان‌طور که می‌دانید پاتایا بانکوک و پوکت از مهم‌ترین و در عین حال زیباترین شهر‌های کشور تایلند به حساب می‌آیند از این رو تور تایلند انتخاب بسیاری از کسانی است که قصد سفر به کشور ساحلی و گردشگری را دارند.

شما می‌توانید در تور تایلند علاوه بر تفریحات ساحلی از مقبره‌های تاریخی شگفت‌انگیز و مناظر بسیار زیبا و طبیعت بکر بهره‌مند شوید.

یکی از مهم‌ترین مسائل خرید تور تایلند یا حتی سفر به تایلند انتخاب کارگزاری مناسب می‌باشد.

کارگزاری هتل در بانکوک و پوتک

کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت ؛کارگزاری مورد انتخاب شما باید ویژگی هایی داشته باشد تا با اطمینان خاطر از وجود این شرایط بتوانید به راحتی از داشتن سفری لذت بخش اطمینان خاطر داشته باشید.

کارگزاری که انتخاب می‌کنید بهتر است علاوه بر وجود دفتر در ایران در کشور مورد نظر نیز دفتر ارائه‌ی خدمات داشته باشد.

در واقع شما باکمک کارگزاری به راحتی می‌توانید امر رزرو هتل را در هر کدام از شهر‌های مورد نظر در تایلند را انجام دهید.

همچنین یک کارگزاری خوب به راحتی می‌تواند امر رزرو هتل را حتی در دوران کرونا انجام دهد و ویزای مسافران را به مقصد تایلند فراهم کند.

از جمله نکاتی که باید بدانید مدت زمان صدور ویزا می‌باشد که با پیگیری‌های کارگزاری این امر در عرض سه روز کاری و با مبلغ ۳۵ یورو قابل دریافت می‌باشد.

همچنین امر صدور ویزا به جز روز‌های پنجشنبه و جمعه در تمام روز‌های هفته قابل انجام است.

یکی از خدمات مهم کارگزاری تایلند ارائه‌ی خدمات پرواز‌های داخل شهری است.

معمولا از کشور ایران به تایلند فقط به فرودگاه شهر بانکوک پرواز مستقیم وجود دارد و گردشگرانی که قصد سفر به شهر‌های پاتایا و پوکت را دارند باید از پرواز‌های داخلی تایلند استفاده کنند.

از این رو کارگزاری تایلند این خدمات را نیز پوشش می‌دهد تا گردشگران به راحتی بتوانند از سفر خود لذت کافی ببرند.

همچنین یکی از نکات مهمی که گردشگران باید بدانند این است که مقدار بار مجاز پرواز داخلی بانکوک ۲۰ کیلو می‌باشد و در صورتی که اضافه بار به همراه داشته باشند باید هزینه‌ی آن را پرداخت کنند.

همچنین از دیگر خدمات این شرکت بهره‌مندی از پرسنلی است که به زبان تایلندی تسلط کامل دارند این افراد در طول سفر می‌توانند مسافران را همراهی کنند تا از لحاظ اختلاف زبان دچار مشکل نشوند و به راحتی در گشت‌های شهری و محل‌های گردشگری بدون ایجاد مشکل لذت ببرند.

در حقیقت یک کارگزاری خوب می‌تواند شرایطی را فراهم کند که مسافران با اطمینان و آرامش خاطر از سفر خود لذت ببرند. با کمک دیپارول می‌توان کارگزاری مناسبی جهت انجام امور گردشگری انتخاب کرد.

شهر پاتایا

نحوه‌ی عملکرد کارگزاری هتل‌ها

شهر پاتایا یکی از شهر‌های توریستی کشور تایلند می‌باشد که از پرطرفدارترین مقصد‌های گردشگری ایرانیان است به همین دلیل به علت کارگزاری هتل‌های تایلند بیشترین تعداد راهنمای مسافران ایرانی را در این شهر دارد.

مسافران به راحتی می‌توانند با تماس گرفتن با لیدر‌های کارگزاری از تفریحات دریایی شهر پاتایا و سواحل معروف آن و جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا استفاده کنند.

از خدماتی که کارگزاری هتل در پاتایا و پوکت به مسافران ارایه می‌دهد رزرو هتل و اجرای گشت‌های داخل شهری می‌باشد.

 همچنین ترانسفر‌های فرودگاهی، ترانسفر‌های بین شهری و گشت‌های دریایی از جمله مواردی است که مسافران از آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

آژانس‌های مسافرتی تایلند باید در سفارت این کشور کد مخصوصی برای اخذ ویزا داشته باشند و به راحتی بتوانند برای مسافران خود ویزای توریستی تهیه کنند و گشت‌های شهری را با بهترین و مناسب‌ترین شرایط برای گردشگران اجرا کنند.

دقت کنید که هنگام انتخاب آژانس مسافرتی و کارگزاری هتل در تایلند قیمت مناسبی برای هزینه‌های آن در نظر بگیرید.

تلاش کنید تا ارزان‌ترین و در عین حال با کیفیت‌ترین خدمات را دریافت کنید. همچنین نوعی اژانس مسافرتی را برای تور خود انتخاب کنید که بتواند بهترین و ارزان‌ترین قیمت هتل را به شما پیشنهاد دهد و همچنین هتل پیشنهادی نسبت به کار و تفریح شما در منطقه‌ای مناسب باشد.

حال به مکان‌های دیدنی و زیبای پاتای می‌پردازیم تا شما نیز به عنوان گردشگر با آن‌ها آشنا شوید و در مسافرت خود حتما از آن‌ها دیدن کنید.

یکی از زیباترین مناطق شهری که گردشگران زیادی را جذب خود می‌کند خیابان واکینگ استریت می‌باشد.

طول این خیابان ۵۰۰ متر است و همان طور که از معنی اسمش مشخص است بعد از ساعت ۶ عصر دیگر ورود هیچ وسیله‌ی نقلیه‌ای به داخل آن مجاز نیست.

داخل این خیابان تعداد زیادی کافه و رستوران و اب میوه‌فروشی زیادی به چشم می‌خورد.

در طول روز معمولا این خیابان خلوت است اما همین که هوا تاریک می‌شود چراغ‌های خیابان روشن شده و زیبایی آن چندین برابر می‌شود.

جمعیت زیادی هنگام شب جهت پیاده‌روی به این خیابان می‌آیند و از کافه‌ها و رستوران‌های ان لذت می‌برند.

مطالعه بیش‌تر: فهرست کاملی از جاذبه های گردشگری بانکوک

باغ استوایی نانگ نوچ

در صورتی که به گل‌وگیاه و درختان علاقه دارید این مورد از جاهای دیدنی پاتایا برای شما جذاب‌ترین خواهد بود.

باغ استوایی نانگ نوچ یک فضایی به اندازه‌ی ۲٫۴ کیلومتر می‌باشد و برخی از زیباترین گل‌های جهان در آن قرار دارند.

طراحی باغ جزیره مانند است و با توجه به شرایط نگه داری عالی از باغ و گل و گیاه این مکان همواره به عنوان مکان گردشگری زیبا در لیست مکان‌های زیبای جهان قرار می‌گیرد.

البته در باغ نانگ نوچ بیش از ۶۷۰ گونه‌ی گل ارکید و نمایش فیل‌های آموزش دیده نیز به چشم می خورد.

در تایلند بازار‌های شناور مختلفی وجود دارد اما در پاتایا بازار‌های متفاوتی به چشم می‌خورد.

نام واقعی بازار، بازار شناور چهار منطقه می‌باشد که دلیل نام‌گذاری آن این است که بازار به چهار منطقه تایلند در شمال، شمال شرقی، جنوب و مرکز تقسیم‌ بندی شده‌است.

در هر بخش از بازار محصولاتی به فروش می‌رسد که نشان دهنده‌ی  همان بخش از کشور تایلند است همچنین تمامی غرفه‌های بازار، شناور نیستند و بعضی از آن‌ها قایق‌هایی هستند که در طول کانال‌ها حرکت می‌کنند و برخی دیگر نیز غرفه‌های ثابتی می‌باشند که در کناره‌های رود قرار گرفته‌اند برای این که بتوانید به راحتی از بازار دیدن کنید بهتر است یک قایق کرایه کنید.

موزه ی repleys Believe it or not

افرادی که اطلاعاتی از این موزه ندارند بهتر است بدانند که این موزه زنجیره‌ای از موزه ها می باشد که حقایق عجیبی را از جهان ما بازگو می‌کند و این حقایق آن قدر عجیب هستند احتمالا شما هیچ نظری در رابطه با آن‌ها نخواهید داشت.

این موزه بیش از ۳۰۰ آیتم دارد و به بیش از ده موضوع مختلف تقسیم بندی می‌شود برای مثال شما یک جگوار را مشاهده خواهید کرد که مربوط به سال ۱۹۷۳ میلادی بوده و به یک قایق موتوری چسبیده است و یا یک کشتی تایتانیکی را مشاهده می‌کنید که از یک میلیون کبریت ساخته شده است.

شما برای بازدید از چنین موزه‌هایی باید زمان زیادی را صرف کنید از این رو باید یک روز از سفر خود را به گشت‌وگذار در این موزه اختصاص دهید.

مطالعه بیش‌تر: فهرست کاملی از جاذبه های گردشگری پوکت

جنگل فیل‌های پاتایا

کشور تایلند یکی از کشور‌هایی است که فیل‌های دست آموز زیادی در آن به چشم می‌خورد و در محل‌های گردشگری آن و جاذبه‌های تاریخی فیل‌ها نقش پررنگی دارند برخی از مکان‌هایی همانند pattaya elephant انتخاب خوبی برای دیدن فیل‌ها می باشد.

مرکز خرید سنترال فستیوال

مرکز خرید سنترال فستیوال

یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مراکز خرید در شهر شلوغ پاتایا مرکز خرید سنترال فستیوال نام دارد.

شما در این مرکز خرید هیچ فروشگاهی با قیمت‌های ارزان پیدا نخواهید کرد زیرا بیشتر برند‌های مشهور دنیا اعم از آرمنی، کالوین کلین و فرنچ کانکشن در آن شعبه دارند این مرکز خرید دارای چندین طبقه می‌باشد و صد‌ها مغازه در آن دیده می‌شوند.

از سرگرمی‌های دیده شده در این مرکز خرید سینما، فودکورت سالن بولینگ می‌باشد که مسافران می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

جزیره‌ی مرجانی

یکی از جزایر زیبای شهر پاتایا جزیره‌ی مرجانی است. این جزیره سرگرمی فوق‌العاده‌ای برای علاقه‌مندان به ساحل‌ و آب می‌باشد.

ساحل این جزیره پر از مرجان است و اب زلال و شفاف باعث ایجاد مناظر بسیار زیبایی در جزیره شده‌است.

گشت‌وگذار با قایق‌های کف شیشه‌ای، اسکی روی آب و موج‌سواری از سرگرمی‌هایی است که گردشگران می‌توانند با انجام آن‌ها از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

ساحل جامانتین نیز یکی دیگر از مکان‌های گردشگری پاتایا محسوب می‌شود که ۶ کیلومتر از خط ساحلی و ۴ کیلومتر از شهر شلوغ فاصله دارد اگر چه هتل‌ها و ساختمان‌های مرتفعی در این ناحیه ساخته شده‌اند اما ساحل هنوز هم آرامش خاص خود را حفظ کرده است و مناظر زیبایی از کنار هم قرار گرفتن سازه‌های بلند و ماسه‌های سفید رنگ ایجاد شده‌است.

ساحل جامتین در میان مردم محلی و منطقه‌ای از محبوبیت بالایی برخوردار است این ساحل دارای کافه‌ها و رستوران‌های زیادی است که جهت غذا خوردن و لذت بردن از ساحل بسیار مناسب هستند. همچنین انواعی از تفریحات دریایی همچون موج سواری، جت اسکی می‌توان نام برد.

پارک‌های آبی

برای تفریح خانواده‌ها و گردشگران جوان‌تر پارک‌های آبی زیادی ساخته شده است.

معمولا در این پارک‌های آبی تفریحات هیجان‌انگیزی همچون سرسره‌های آبی، استخر مواج و رودخانه‌ای تنبل وجود دارد.

همچنین گردشگران می‌توانند در پارک‌های آبی تخصصی‌تر از امکانات و تفریحات بیشتری هم‌چون اسکی روی آب را تجربه کنند.

از طرفی به علت شلوغی و فضای کم برخی از پارک‌های آبی ممکن است گردشگران با مشکلاتی مواجه شوند.

بنابراین بهترین کار این است که در فضای کنترل شده با کمک‌ افراد غریق نجات‌های آماده و نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها از تفریحات خود لذت ببرند.

چشم انداز پاتایا

این چشم‌انداز بر روی تپه‌ی پراتومناک قرار گرفته است و به عنوان بهترین چشم‌انداز منطقه محسوب می‌شود.

گردشگران می‌توانند در روز و شب به این محل بروند و از تماشای امواج آب در خلیج هلالی شکل پاتایا لذت ببرند.

چشم‌انداز اصلی در قسمت شمالی منطقه قرار گرفته است. همچنین در قسمت جنوبی این مکان نیز چشم انداز زیبای ساحل جومتین به چشم می‌خورد.

همچنین از دیدنی‌های زیبایی که در بالای تپه قرار دارد معبد وات کائو فرا بات می‌باشد.

در این معبد بقعه‌ی کرومولان پدر نیروی دریایی تایلند قرار گرفته است.

کرومولان در میان مردم تایلند بسیار مورد احترام می‌باشد و مردم تاج‌هایی از گل در این مکان قرار داده‌اند و زیبایی آن را چندین برابر کرده‌اند.

مسافران در هر زمانی از شبانه روز می‌توانند از این مکان دیدن کنند ولی بهترین زمان حضور در این چشم‌انداز اواخر بعد‌از‌ظهر یا اوایل غروب می‌باشد.

از طرفی با روشن شدن چراغ‌ها این مکان جلوه‌ی بسیار زیبایی پیدا می‌کند همچنین نکته‌ی دیگری نیز که باید بدانید این است که استفاده از این مکان برای عموم مردم رایگان می‌باشد.

فهرست کاملی از جاذبه های گردشگری پاتایا

ما در سایت دیپارول لیستی از مکان‌های گردشگری شهر پاتایا را تهیه کردیم تا در اختیار شما گردشگران و مسافران کشور تایلند قرار دهیم تا در صورت تمایل در طول سفر خود از آن‌ها دیدن کنید.

باغ استوایی نانک نوچ

معبد وات فرایایی

جزیره‌ی مرجانی

موزه‌ی ریپلی

موزه‌ی هنر در بهشت

واکینگ استریت

بازار شناور پاتایا

پارک آبی معبد حقیقت

کوه بودا

مرکز خرید اوت لت پاتایا

بازار شبانه ی پاتایا

موزه‌ی بطری‌های شیشه‌ای

دریاچه‌ی نقره‌ای پاتایا

ساحل جامتین

مینی سیام

روستای فیل‌های پاتایا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *