رزرو هتل در بانکوک و پوکت

خلاصه مطالب:

دیپارول کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت

آیا به دنبال یک کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت هستید؟ همانطور که میدانید بانکوک پایتخت کشور تایلند می باشد. که دارای بیشترین حد توریست از کشور ایران در مقایسه با کشور های دیگر در جهان می باشد. اما نکته مهم برای مسافرت به بانکوک انتخاب یک کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت است. که شما بتوانید به آن اعتماد کنید. در ادامه برای شما یک کارگزاری مناسب معرفی خواهیم کرد.

دیپارول

کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت

بانکوک مرکز کشور تایلند دارای بهترین مراکز تفریحی. مترو و مراکز خرید می باشد. اگر شما کارگزاری مورد نظر خود را باید به گونه ای انتخاب کنید. که در بین این مراکز تفریحی قرار داشته باشد. همچنین رفت و آمد شما با مترو راحت و اسان باشد. در کارگزاری هتل شما یک هفته قبل از اقامت در بانکوک باید رزرو خود را انجام دهید. همچنین یک سری قوانین می باشد. که شما باید آنها را به صورت حتم رعایت کنید.

قوانین کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت

1 ــ ارائه اطلاعات دقیق به بارگذاری هتل

شما برای رزرو هتل حتما باید اطلاعات ورودی خود را قبیل از نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت، شماره پاسپورت را به صورت دقیق به بارگذاری هتل ارائه کنید. دقت داشته باشید در صورتی که شما در ارائه اطلاعات خود دچار اشتباه شوید.
امکان لغو پذیرش شما وجود دارد و ممکن است هتل شما بدون اطلاع به شما کنسل شود. همچنین در صورتی که پیام اصلاح اطلاعات را  از بارگزاری هتل دریافت کردید. حتما باید مجدد وارد سامانه کارگزاری هتل  شوید تا اطلاعات خود را دوباره بارگذاری کنید. خدمات کارگزاری هتل در پاتایا از دیپارول بخواهید.

2 ــ غیر قابل انتقال بودن رزرو اتاق

دقت داشته باشید پس از اینکه اتاق خود را رزرو کردید به هیچ عنوان نمی توانید به انتقال بپردازید.
در صورتی که قصد انتقال اتاق هتل را داشته باشید بر مبنای تحویل اتاق به هتل و پرداخت هزینه مجدد برای دریافت اتاق دیگری در هتل می باشد. همچنین ممکن است کارگزاری هتل پذیرش کننده شما با اطلاعات قبلی برای دریافت اتاق جدید نباشد.

قوانین کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت

3 ــ  در دریافت اتاق خود دیر نکنید

در برخی از مواقع در کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت ممکن است به دلیل دیر دریافت کردن اتاق توسط منتخب، اتاق به مسافر دیگری داده شود و همراه با کسر و چه ضرر کرد باقی وجه به شما بازگردد.
در صورتی که شما پس از مدتی به هتل مراجعه کنید می توانید با باقی هزینه پرداختی خود اتاق دیگری را رزرو کنید. زیرا دریافت هزینه قبل از حضور شما در هتل تنها به منزله رزرو قطعی می باشد و در صورت تاخیر بدون اطلاع کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت مبنی بر حضور نداشتن شما اتاق را انتقال خواهد داد. کارگزاری هتل در دبی را در سایت دیپارول مشاهده کنید.

4 ــ کنسل کردن اتاق

در صورتی که قصد کنسل کردن اتاق رزرو شده را در کارگزاری هتل  به دلیل تاخیر پرواز، لغو پرواز و… باید هتل از شما یک خسارت کوچک با توجه به زمان رزرو شده دریافت خواهد کرد و باقی پول شما را بازمی گرداند.

5 ــ استقبال ترانسفر در فرودگاه از شما

برای افرادی که نسبت به مکان کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت و همچنین شهر بانکوک آشنایی کافی ندارند. ترانسفر در فرودگاه از آنها استقبال می کند تا در مسیر رفت به هتل با آنها همراه باشد. قابل ذکر است که برای جمعیت زیر 6 نفر رفت و آمد با ترانسفر همراه با ماشین انجام می شود. اما برای رفت و آمد جمعیت بیشتر از 6 نفر از اتوبوس مخصوص هتل استفاده می شود. افرادی که قصد رزرو ترانسفر شخصی برای آشنایی با شهر و همچنین رفت و آمد با ماشین شخصی دارند. باید در کارگزاری هتل در پوکت و بانکوک یک ترانسفر از قبل رزرو کنند.

استقبال ترانسفر در فرودگاه

6 ــ وظیفه ترانسفر در بانکوک

وظیفه ترانسفر در سفر شما به عهده یک لیدر درست از دیپارول برای نمایش شهر و هدایت شما به کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت می باشد. اگر شما ترانسفر شخصی دارید. باید قبل از پرواز به او اطلاع دهید به به پیشواز شما اید.
از صفحه کارگزاری هتل در پاتایا دیدن کنید.

7 ــ ورود و خروج به اتاق ها

ساعات ورود و خروج به اتاق ها کاملا مشخص می باشد، شما ساعت 14 بر اساس قوانین کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت باید به اتاق های خود وارد شوید و همچنین برای ساعت 12 با توجه به قوانین می توانید از اتاق خارج شوید. برای افراد قصد گشت و گذار در شهر بدون لیدر را دارند. هماهنگی باید حتما با کارگزاری هتل در پوکت و بانکوک برای ساعات ورود و خروج از اتاق انجام شود.

مشخصات کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت

اتاق های هتل در انواع با مشخصات متفاوت می باشند. شما با توجه به هزینه پرداختی و همچنین تعداد افرادی که به عنوان هم اتاقی خود انتخاب می کنید. انتخاب های متفاوتی خواهید داشت. برای مثال اگر شما یک نفر باشید. مسلما یک اتاق یک نفره همراه با تخت، کمد، یخچال یک نفره. همراه با تراس یا بدون تراس، رو به دریا یا رو به جنگل و… در اختیار شما قرار می گیرد. برای جمعیت بیشتر از 2 نفر اتاق ها ب یک اندازه می باشد و تنها تعداد تخت ها متفاوت است.

چگونه از کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت استفاده کنیم؟

برای بهره مندی از کارگزاری هتل در  پوکت و بانکوک. باید در ابتدا به سایت هتل وارد شوید و قوانین عضویت خود را بپذیرید. سپس با انتخاب اتاق با ارائه اطلاعات دقیق می توانید هزینه ابطال رزرواسیون هتل را پرداخت کنید. اما باید یک فرم نیز امضا کنید که قوانین هتل را به صورت کامل پذیرفته اید. اتاق شما رزرو خواهد شد و به شما کد کارت ورود ارائه داده می شود. در اطلاعات اتاق خود حتما به شماره اتاق، شماره طبقه و قیمت پرداختی دقت داشته باشید، تا هیچ گونه مشکلی وجود نداشته باشد.در صورت هرگونه مغایرت با اطلاعات ارائه داده شده. سریعا به اصلاح در کارگزاری هتل بپردازید. همچنین در زمان رزرو اتاق تاریخ پاسپورت خود را حتما چک کنید. تا اشتباه وارد نشده باشد.