معرفی بهترین مکان های دیدنی دبی

از آنجایی که امروزه سفر کردن به نقاط مختلف دنیا بسیار مورد علاقه مردم قرارگرفته است، آگاهی از اطلاعات گردشگری و مکان های دیدنی شهرهای مختلف کشورهای دنیا حائر اهمیت است. شما برای دیدن مکان های دیدنی دبی می‌توانید از تور دبی استفاده کنید تا با یک تورلیدر آگاه بهترین تجربه را برای سفر خود به ارمغان آورید.

با توجه به اینکه فرودگاه DXB در دبی بار دیگر عنوان شلوغ ترین فرودگاه جهان را به خود اختصاص داده است، جای تعجب نیست که بازدیدکنندگان بیشتری اکنون به این شهر وارد می‌شوند تا آنچه را که در بزرگترین شهر امارات متحده ارائه می شود را مشاهده کنند. نمایش حیرت انگیز و دیدنی شهرنشینی مدرن که در پس زمینه ای از کویر و آب های آرام خلیج فارس چیده شده است گردشگران را به وجد می‌آورد.

دبی تعادل کاملی بین ماجراجویی و زیبایی شناسی برقرار می‌کند و فوق العاده دوستدار خانواده است. دبی رویایی است که به خوبی تصور شده و به خوبی اجرا شده است و به هر حال شهر جهانی واقعی در جهان عرب است. ما در ادامه این مقاله سعی بر این داشتیم که شما را با برخی مکان های دیدنی دبی آشنا کنیم تا بهترین تجربه را از سفر به این شهر داشته باشید.

مزایای زندگی در دبی

تمامی کشورهای دینا ویژگی های فرهنگی و اقتصادی مخصوص به خود را برای مردمان خود در نظر گرفته است که شهر دبی در ایالات متحده عربی امروزه بیشترین مزایا را برای زندگی فراهم کرده است. برخی از مزایا زندگی در دبی عبارت‌اند از:

1) فرصت های شغلی شگفت انگیز: بسیاری از شرکت های بزرگ جهانی حضور چشمگیری در دبی داشته‌اند. این بدان معناست که فرصت‌های شغلی شگفت‌انگیز زیادی وجود دارد و همچنین دبی فرصت‌های سرمایه‌گذاری عمده را از کسب‌وکارها در سراسر جهان جذب می‌کند، بنابراین فرصت‌های شغلی پر رونق و هیجان‌انگیزی وجود دارد، از املاک و مستغلات و بانکداری گرفته تا مهمان‌نوازی و خرده‌فروشی، بازاریابی و

2) مالیات بر درآمد وجود ندارد: یک مزیت بزرگ برای هر کارآفرینی، و یک استراتژی مغز متفکر است. تمام درآمدی که در دبی به دست می آورید معاف از مالیات است. بنابراین، کل درآمد سالانه شما بدون کسر مالیات است.

مزایای زندگی در دبی

3) رایج بودن زبان انگلیسی: البته زبان عربی زبان رسمی است، اما در مورد تجارت، انگلیسی در دبی بسیار رایج است. از علائم و منوها گرفته تا پیشنهادات و اسناد انگلیسی را در همه جا خواهید دید. شما می توانید راه خود را بیابید و بدون نیاز به یادگیری زبان جدید یا ترجمه همه چیز، تجارت کنید.

4) شهر نوآوری است: دبی تنها در چند دهه دستخوش تحولات تکنولوژیکی و معماری باورنکردنی شده است، از یک بندر کوچک به یک مرکز جهانی تبدیل شده است. علاوه بر این، از سال 2013، طرح هوشمند دبی این شهر را به یک مرکز هوشمند تبدیل کرده است.

5) مکان بسیار امنی برای زندگی است: کم بودن جرایم و جزئی بودن آن و وجود ماشین های گران قیمت در بیرون نمایشگاه ها همراه با سوییچ و…. نشان دهنده شهری امن برای زندگی است.

در مورد امارات بیشتر بخوانید: پایتخت تجاری امارات کدام شهر است؟

مکان های دیدنی دبی

به غیر از آسمان خراش ها، ساحل شرقی مایل به آبی و شن های تاول زده، دبی چیزهای بیشتری برای لذت بردن و گرامی داشتن مسافران تور دبی دارد. از زمان آغاز دوران طلایی خود، دبی به دلیل جاذبه های توریستی نیز شناخته شده است. هزاران مکان مناسب برای سفر، رویدادهای بین المللی و مراکز توریستی در انتظار هر بازدیدکننده ای در دبی هستند.

چند مورد از برجسته ترین جاذبه های گردشگری دبی:

برج خلیفه دبی

1. برج خلیفه

برج خلیفه یکی از مکان های دیدنی دبی است. بازدیدکنندگان مجاز به رفتن به عرشه مشاهده در طبقه 148 هستند. برج خلیفه یک معجزه واقعی است که برای هر توریستی در دبی باید از آن بازدید کرد. بلندترین سازه موجود در جهان، ساختمانی با بیشترین تعداد طبقات، ساختمانی با بالاترین طبقه اشغال شده در جهان، طولانی ترین آسانسورهای مسافت طی شده در جهان، بالاترین سکوی مشاهده جهان، مرتفع ترین کلوپ شبانه جهان و بسیاری موارد دیگر.

2. مرکز خرید دبی

دبی مال، بزرگترین مرکز خرید دبی از نظر مساحت است و جز مکان های دیدنی دبی به حساب می‌‎‌آید. این بنا که در مجاورت برج خلیفه قرار دارد شامل 1200 مغازه است. این ساختمان همچنین پربازدید کننده ترین ساختمان روی کره زمین است و سالانه بیش از 54 میلیون بازدید کننده را به خود جذب می‌کند.

جزیره نخل

از دیگر مکان های دیدنی دبی

3. جزیره نخل

جزیره نخل جزیره مصنوعی در سواحل دبی است. دو جزیره نخل در دبی وجود دارد، نخل جمیرا و نخل جبل علی. نخل جبل علی به شکل یک درخت خرما است که در بالای آن یک هلال قرار دارد. نخل جمیرا از یک تنه درخت و یک تاج با 16 شاخه و یک جزیره هلالی اطراف تشکیل شده است.

4. برج العرب

یکی دیگر از مکان های دیدنی دبی برج العرب است. برج العرب تنها هتل 7 ستاره جهان می‌باشد که شبیه بادبان های بلند است. برج العرب نماد شهر دبی است. این هتل چهارمین هتل بلند دنیاست. این هتل در یک جزیره مصنوعی ساخته شده است که سرزمین اصلی را توسط یک پل منحنی به هم متصل می کند.

5. فواره های دبی

آبنمای دبی یکی از جاذبه های گردشگری دبی است. این دومین سیستم آبنمای بزرگ جهان است. فواره دبی در کنار دریاچه برج خلیفه واقع شده است که دریاچه ای به اندازه 30 هکتار ساخته شده است. این فواره که با 6600 چراغ و 25 پروژکتور رنگی روشن می شود، آب را تا ارتفاع 500 فوتی همراه با موسیقی عربی و غربی می پاشد.

6. موزه دبی

موزه دبی در قلعه تاریخی الفهیدی، قدیمی‌ترین ساختمان باقی‌مانده در دبی واقع شده است و در آغاز دهه 1970 ساخته شد. با شروع دوباره اختراع نفس‌گیر شهر به عنوان راهی برای حفظ سبک زندگی سنتی از قبل وجود داشته است و به یکی از باشکوه ترین مکان های دیدنی دبی تبدیل شده است.

در مورد امارات بیشتر بخوانید: 8 تا از بهترین مراکز تفریحی دبی

سخن پایانی

در دبی، بازدیدکنندگان می توانند به طور همزمان تاریخ غنی و لوکس مدرن منطقه را تجربه کنند. با توجه به تمامی مطالبی که خواندید متوجه شدید که دبی یکی از مقاصد زیبا و پربازدید کننده جهان می‌باشد و بیشترین گردشگران جهان را هر ساله به خود اختصاص داده است.

زمانی که به همراه تور دبی به این شهر سفر می‌کنید می‌توانید با کمک و راهنمایی تورلیدر با تجربه از تمامی مکان های دیدنی دبی دیدن کنید. دبی شهری پر زرق و برق و مدرن است که مملو از جاذبه های درجه یک برای هر علاقه مندی است. چه علاقه مند به کاوش در تاریخ این مقصد شگفت انگیز باشید و چه فقط می خواهید از سواحل و آب و هوا لذت ببرید، در طول مدت اقامت خود در دبی کاری لذت بخش خواهید داشت.

دیپارول در این مطلب سعی کرد پرطرفدارترین مکان های دیدنی دبی را برای شما بازگو کنیم تا در حین سفر به این شهر به صورت آگاهانه به دنبال گردش و تفریح خود و خانواده خود باشید. در مجموعه ما شما می‌توانید با راهنمایی مشاورین با تجربه ما بهترین سفر را برای خود به ارمغان آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *