جاذبه‌های گردشگری پوکت

آیا تابه حال به پوکت سفر کرده اید؟ جاذبه‌های گردشگری پوکت نسبت به جزایر دیگر تایلند بیشتر می باشند، به صورتی که کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت بیان کرده اند هر گوشه از پوکت و بانکوک دارای جاهای دیدنی، زیبایی های باورنکردنی و جذابیت های بینهایت است، در ادامه به بررسی چند جاذبه گردشگری پوکت و انواع کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت خواهیم پرداخت.

 

جاذبه های گردشگری پوکت:

آیا می دانستید که جاذبه‌های گردشگری پوکت به اندازه ای زیاد است که روزانه حدود 50 پروانه از بانکوک برای ان در نظر گرفته می شود؟

پوکت یکی از بهترین و شلوغ ترین جزایر تایلند است که بیشترین جاذبه های گردشگری را دارد، همچنین برای سفر به پوکت شما به راحتی می توانیم از کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت برخوردار باشید و همراه با لیدرها و راهنمای های هتل به گردشگری بپردازید.

 

جاذبه‌های گردشگری پوکت

مطالعه بیش‌تر: جاذبه های گردشگری بانکوک

انواع جاذبه‌های گردشگری پوکت و بانکوک:

در این قسمت برای شما جاذبه های متنوع پوکت و بانکوک را پیشنهاد کرده ایم که می توانید با همکاری با کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت از آنها دیدن کنید.

 

ساحل کاتا

1 ــ ساحل کاتا :

یکی از بهترین مراکز تفریحی در پوکت ساحل کاتا است که دارای ظاهر بسیار خاص دارای تپه های سرسبز، درختان دم اسبی و نخل های متنوع است.

همچنین امکانات رفاهی ساحل کاتا به دلیل تاسیس غرفه کنار ساحل بسیار عالی است، شما می توانید انواع نوشیدنی و خوراکی های متنوع را از این غرفه ها و همچنین رستوران های ساحل کاتا خریداری کنید.

 

2 ــ ساحل آزاد :

بعد از ساحل کاتا، ساحل ازاد نیز یکی از بهترین ساحل های پوکت است که به عنوان یک طبیعت بکر و دست نخورده در تایلند شناخته می شوند.

این ساحل نسبت به ساحل های دیگر دور از جزیره است و رفت و آمد به آن کمی سخت می باشد به همین دلیل شما می توانید از وسایل نقلیه کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت برای رفت و آمد خود استفاده کنید.

مطالعه بیش‌تر:‌ سواحل گوا و آنچه باید راجع به آن بدانیم

3 ــ ساحل سورین :

ایا تا به حال یک ساحل با آب زلال و شن های سفید را مشاهده کرده اید؟ ساحل سورین نسبت به ساحل های دیگر پوکت زیبایی منحصر به فردی دارد و به عنوان یک جای دنج، خلوت و ارام دارای رستوران های بسیار شیک و استراحتگاه های مرتب شناخته می شود.

4 ــ فانتاسی :

فانتاسی یکی از جاذبه‌های گردشگری پوکت دارای سرگرمی های مهیج و غذاهای بسیار متنوع است که فرهنگ کشور تایلند را نمایش میدهد، در صورتی که شما به تایلند سفر کنید اما از فانتاسی دیدن نکنید، سفر شما بی معنی بوده و در واقع شما زیبایی اصلی تایلند را مشاهده نکرده اید.

واکینگ استریت

5 ــ بازار واکینگ استریت :

همانطور که میدانید جاذبه های گردشگری برای هر فرد مطابق با سلیقه فردی معنا های متفاوتی دارد، برخی از افراد به سواحل و طبیعت علاقه دارند اما برخی از افراد عاشق بازار های بزرگ و معتبر هستند، بازار واکینگ استریت نیزز بزرگ ترین و جالب ترین بازار بومی کشور تایلند است که شما می توانید از آن دیدن کنید.

کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت :

بسیاری از افراد برای مسافرت به بانکوک، تایلند و پوکت با مشکل مواجه هستند و اطلاعات دقیقی نسبت به جاذبه های گردشگری تایلند، مکان های تاریخی، رستوران ها و… ندارند، به همین دلیل ما به شما کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت را به عنوان یکی از بهترین کارگزاری های موجود در تایلند معرفی می کنیم.

در بانکوک و پوکت هتل های بسیار زیادی وجود دارد که  دارای تیم بسیار قوی، تشکیل شده از پرسنل هتل و راهنماهای تور گردشگری هستند، این تیم می توانند تمامی مشکلات شما را برای سفر به تایلند رفع کنند و در تمامی زمان سفر به همراه شما باشند تا رضایت کامل شما را جلب کنند.

شما با اطمینان به کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت می توانید در شهر های مختلف تایلند در چندین روز فعالیت گردشگری متفاوت داشته باشید و از تمامی جاذبه های گردشگری تایلند ،پوکت و بانکوک دیدن کنید، همچنین درصورت همکاری با کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت شما هیچگونه مشکل در امر رزرو هتل نخواهید داشت و در کوتاه ترین زمان ممکن اتاق هتل مطابق با علایق شما در بانکوک رزرو می شود.

 

وظایف کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت :

زمانی که شما از کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت استفاده می کنید، این کارگزاری وظیفه دارد که در ابتدا در یکی از هتل های برتر و زیر مجموعه خود نسبت به بودجه مالی شما برای مسافرت یک اتاق رزرو کند، پس از دریافت بلیط و پرواز در صورتی که شما علاقه داشته باشید می توانید از تور های کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت برای مشاهده انواع جاذبه‌های گردشگری پوکت و بانکوک استفاده کنید.

این تورها در سراسر پوکت و بانکوک انجام می شوند و به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده اند که در طول زمان سفر، شما تمامی جاذبه های گردشگری را به صورت کامل مشاهده خواهید کرد.

همچنین در صورتی که شما در خرید بلیط نیز مشکل داشته باشید، کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت موظف است که از یک بلیط از پرواز دلخواه شما تهیه کند تا شما سفری آرام و بدون دغدغه را تجربه کنید.

به صورت کلی می توان گفت شما با همکاری با کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت هیچگونه نگرانی درباره خرید بلیط، رزرو هتل و بازدید از جاذبه‌های گردشگری پوکت و بانکوک نخواهید داشت.

 

پروازهای بین شهری در بانکوک و پوکت :

یکی از مهم ترین خدمات کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت رزرو انواع پرواز های بین شهری برای مشاهده مکان های تاریخی، جاذبه های گردشگری، رستوران ها و کافه های برتر پوکن و…. است. شما در طول زمان خود می توانید از چندین پرواز بین شهری برای مشاهده تمامی جاذبه های گردشگری پوکت و بانکوک استفاده کنید.

همچنین دقت داشته باشید که در صورت سفر به بانکوک شما نمی توانید به صورت مستقیم به بانکوک سفر کنید و پرواز از ایران در کشور تایلند فرود خواهد آمد، شما برای رسیدن به مقصد بانکوک پس از فرود در تایلند باید با استفاده از پرواز بین شهری به بانکوک پرواز داشته باشید، اگر با رزرو بلیط سفر یا بلیط پرواز بین شهری مشکل دارید از کارگزاری هتل در بانکوک و پوکت کمک بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *