معرفی بهترین هتل‌ های دهلی

در این مقاله از دیپارول به معرفی بهترین هتل‌های دهلی پرداختیم برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.
یکی از قدیمی‌ترین شهرهای دنیا دهلی به شمار می‌رود. تاریخچه‌ای که این شهر به خود دیدهاست به 5 هزار سال قبل برمی‌گردد. امروزه گردشگران زیادی به سراغ خرید تور دهلی آگرا جیپور می‌روند، زیرا دهلی دارای تنوع بسیار زیادی در فرهنگ، نژاد، زبان و مذهب می‌باشد.

معرفی بهترین هتل‌های دهلی

افراد با سفر به این شهر جذاب می‌توانند علاوه بر آشنایی با فرهنگ‌های مختلف از مکان‌های گردشگری این شهر نیز دیدن کنند و خاطرات خوبی را پشت سر بگذارند. این شهر مقصد بسیاری از گردشگران سراسر دنیا به شمار می‌رود، در نتیجه دارای هتل‌های بسیار متنوعی است که از مهمانان خود میزبانی خواهد کرد و با تمامی سلیقه‌ها نیز سازگاری دارند.

تور دهلی آگرا جیپور

هتل لیلا امبینس کانونشن (The Leela Ambience Convention Hotel Delhi)

یکی از هتل‌هایی که شما می‌توانید آن را در تور دهلی آگرا جیپور رزرو کنید هتل لیلا امبینس کانونشن می‌باشد. در صورتی که به دنبال سفر مجلل هستید. این هتل بهترین انتخاب برای شما به شمار می‌رود. این هتل تا مرکز شهر تنها 20 دقیقه فاصله خواهد داشت. در نتیجه گردشگران به دور از هر نوع شلوغی می‌توانند محیط آرامی را در این هتل بگذرانند.  هتل لیلا امبینس کانونشن دارای رستوران‌ها و غذاخوری‌ها بسیار متنوعی است، این رستوران‌ها با دکوراسیون بسیار جذابی که دارد در کنار غذاهای لذیذ بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.

هتل غذاهای خوش طعم هندی و آسیایی را در بهترین حالت ممکن برای مهمانان خود سرو خواهد کرد. آدرس این هتل 1,CBD, Maharaja Surajmal Road, near Yamuna Sports Complex,, 110032 New Delhi, India می‌باشد.  برخی از امکاناتی که باعث محبوبیت این هتل در تور دهلی آگرا جیپور می‌شود می‌توان به اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، استخر کودکان، ماساژ تخصصی، جکوزی، خدمات آرایشی، موزیک زنده، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی) و… اشاره کرد.

هتل پارک پلازا شاهدارا (Park Plaza Shahdara)

از دیگر هتل‌های محبوب در تورهای هند می‌توان به هتل پارک پلازا شاهدارا اشاره کرد. این هتل، هتلی لوکس و مجلل به شمار می‌رود که در شرق دهلی واقع شده است. در صورتی که شما قصد دارید تعطیلات خود را در باشکوه‌ترین حالت ممکن سپری کنید پیشنهاد ما رزرو هتل پارک پلازا شاهدارا خواهد بود. این هتل با دارا بودن خدمات بسیار بی نقص و محیط آرام خود سفر بسیار لذت بخشی را برای گردشگران فراهم خواهد کرد. رستوران این هتل غذاهای بین‌المللی را در منوهای متنوع خود جای داده است. پیشنهاد می‌شود در صورت رزرو این هتل به سراغ میز دسر این هتل بروید زیرا دسرهای بسیار خوشمزه و فوق‌العاده‌ای را پیدا خواهید کرد.

آدرس این هتل لوکس واقع در Plot No 32, Central Business District,(near Kakarduma Court), 110095 New Delhi, India می‌باشد. برخی از اصلی‌ترین امکاناتی که گردشگران در این هتل خواهند داشت عبارت‌اند از  شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ تخصصی، بیلیارد، اتاق بازی، نگهداری از کودک، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، نگهداری چمدان، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی) و….

مطلب پیشنهادی: فهرست کاملی از جاهای دیدنی مجارستان

هتل کراون پلازا دهلی نو روهینی (Crowne Plaza New Delhi Rohini)

در منطقه زیبای روهینی دهلی هتل زنجیره‌ای کراوان پلاز واقع شده است. این هتل امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. هتل کراون پلازا دهلی نو روهینی تا ایستگاه متروی ریتالا دارای 200 متر فاصله می‌باشد و رفت و آمد برای گردشگران را راحت‌تر از قبل کرده است. این هتل برای افرادی پیشنهاد می‌شود که به نقاط باستانی و تاریخی علاقه زیادی دارند و به دنبال بازدید جاذبه‌های متعدد در دهلی هستند. تور دهلی آگرا جیپور امروزه برای علاقه‌مندان به شهر دهلی هتل‌های بسیار مجلل را کنار گذاشته است.

آدرس این هتل در  تور دهلی آگرا جیپور Twin District Centre, Sector – 10, Rohini, Rohini, 110085 New Delhi, India می‌باشد.  برخی از امکاناتی که گردشگران در این هتل با آن مواجه خواهند شد عبارت‌اند از مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ تخصصی، اتاق بازی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی) و….

هتل حیات ریجنسی دهلی (Hyatt Regency Delhi)

در صورتی که شما دوست دارید سفر خود را به دهلی در شرایط لوکس پیش ببرید و در آرامش بسیار استراحت کنید بدون شک هتل حیات ریجنسی دهلی بهترین انتخاب به شمار می‌رود. میز پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به تمامی گردشگرانی است که به این شهر سفر می‌کنند. کارمندان این هتل لوکس دارای رفتاری بسیار دوستانه هستند که به تمامی سؤالات شما پاسخ خواهند داد و شما را به صورت کامل راهنمایی می‌کنند.

این هتل دارای 3 رستوران بسیار مجلل است که با تمامی سلیقه‌های غذایی سازگاری دارد. آدرس این هتل به شرح Bhikaji Cama Place, Ring Road, 110066 New Delhi, India است. برخی از امکاناتی که در این هتل وجود دارد می‌توان به امکانات باربیکیو، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ تخصصی، خدمات آرایشی، استخر کودکان، نگهداری از کودک، شبکه تلویزیونی کودکان، اتاق بازی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، خدمات تور و بلیط، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی) و…. اشاره کرد.

با ما همراه باشید: فهرست کاملی از جاهای دیدنی هلند

آشنایی با هتل های دهلی

آشنایی با دیگر هتل های دهلی

از دیگر هتل‌هایی که شما می‌توانید با توجه به بودجه خود و محل مورد نظر خود در تور دهلی آگرا جیپور رزرو کنید می‌توان به هتل‌های هتل رادیسون بلو پلازا دهلی ایرپورت (Radisson Blu Plaza Delhi Airport) به آدرس National Highway #8 Opp International Airport Near Mahipalpur Extension, Mahipalpur, 110037 New Delhi, India. هتل سوریا دهلی نو (The Suryaa New Delhi) به آدرس New Friends Colony, New Friends Colony, 110025 New Delhi, India.

هتل پیکادیلی دهلی نو (Piccadily Hotel New Delhi)به آدرس District Centre Complex, Janakpuri, Janakpuri, 110058 New Delhi, India، هتل تاج پالاس دهلی نو( Taj Palace, New Delhi)به آدرس Sardar Patel Marg, Chanakyapuri, 110021 New Delhi, India، هتل اوبِروی دهلی نو( The Oberoi New Delhi) به آدرس Dr. Zakir Hussain Marg, 110003 New Delhi, India. هتل لودی دهلی نو( The Lodhi – A member of The Leading Hotels Of The World)به آدرس Lodhi Road, 110003 New Delhi, India. هتل میدنز دهلی نو( Maidens Hotel New Delhi) به آدرس ۷, Sham Nath Marg, 110054 New Delhi, India اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *