لوکس ترین هتل‌های آنتالیا

در آغاز معرفی لوکس ترین هتل‌های آنتالیا، ابتدا به معرفی شهر زیبای آنتالیا می‌پردازیم. آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه است که به‌سرعت در حال پیشرفت است. جایی که آب و کوهستان با یکدیگر ملاقات می‌کنند.

عروس ترکیه

بله! درست شنیدید! به آنتالیا عروس ترکیه گفته می‌شود. این لقب بدان جهت است که این شهر یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است.

با داشتن چشم‌انداز مدیترانه‌ای و وجود جنگل‌های زیبا که با نسیم خنک درخت‌های کاج درآمیخته و سواحل آب‌های آبی‌رنگ در این شهر، حس تحسین و لذت‌بخشی را در هر فردی بیدار می‌کند.

این شهر با داشتن جاذبه‌های دیدنی زیاد یکی از شهرهایی است که توریست‌های زیادی را به خود جلب می‌کند و شرکت کارگزاری هتل در آنتالیا دیپارول، برای رفاه حال مشتریان عزیز خدمات زیادی را به آن‌ها ارائه می‌دهد.

در این شهر لوکس ترین هتل‌های ترکیه واقع‌ شده که با امکانات خیره‌کننده‌ی خود مسافران زیادی را برای داشتن اوقاتی خاطره‌انگیز با همراهان خود رقم میزند.

این هتل‌ها دارای باکیفیت‌ترین امکانات اقامتی در کنار طراحی منحصربه‌فرد خود چشم‌اندازی بی‌نظیر در این شهر را به وجود آورده‌اند که هر کس که به ترکیه سفر می‌کند، دست‌کم یک‌بار از این شهر تمایل دارد دیدن کند.

در این شهر توریست‌ها ادغامی از سواحل زیبای آنتالیا و فرهنگ سنتی ترکیه را تجربه کرده و بچه‌ها از پارک‌های ساحلی، سرزمین رؤیایی آبی و سرزمین دلفین‌ها بسیار هیجان‌زده خواهند شد.

یادتان باشد که بعد از اقامت در لوکس ترین هتل‌های آنتالیا با استفاده از دیپارول، حتماً سری به شهر قدیمی مرکزی و دروازه‌ی هادیان نیز بزنید! با بازدید از سایت شرکت دیپارول از تمامی خدمات کارگزاری هتل در آنتالیا مطلع شوید و از سفر خود لذت ببرید.

شهر آنکارا، پایتخت ترکیه

شرکت دیپارول ارائه خدمات کارگزاری هتل در شهر آنکارا نیز هست. شهر دیگری از ترکیه که در شمال غربی این کشور واقع‌شده و جاذبه‌های دیدنی متفاوتی نیز دارد.

این شهر 125 متر با دریای سیاه فاصله دارد. بافت این شهر قدیمی و تاریخی است و بناهای زیادی از سلسله پادشاهان گذشته در آن به یادگار مانده است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

این شهر، اولین شهری بود که توسط پادشاه معروف عثمانی به پایتختی برگزیده شد و هنوز ویرانه‌های از قلعه‌ی تاریخی آنکارا بر فراز تپه‌های آن دیده‌شده و هنری از عصر عثمانی، رومیان و هخامنشیان نیز در سایر بناهای این شهر دیده می‌شود.

تجربه‌ی مناسب‌ترین قیمت‌ها

تجربه‌ی مناسب‌ترین قیمت‌ها

استفاده از خدمات شرکت دیپارول این امکان را به شما می‌دهد که از مزایای کارگزاری هتل در آنتالیا توسط این شرکت بهره برده و بتوانید مناسب‌ترین قیمت‌ها را تجربه کنید.

این زمینه‌ها می‌تواند شامل رزرو هتل، وعده‌های غذایی، انتقال فرودگاهی، تفریح در شهر، کشتی تفریحی، گشت زدن بیرون شهر، راهنمای تور با زبان فارسی و …را شامل بشود. این هتل‌ها گارانتی شده است و کیفیت آن‌ها مورد تائید هست.

ازجمله‌ی لوکس ترین هتل‌های آنتالیا می‌توان به Kempinski the Dome، Rixos premium belek، Taitanic mardan place، Gloriya senerity resort اشاره نمود.

مطالعه بیش‌تر: استانبول با بنا های مسیحی کمتر دیده شده

هتل لوکس Kempinski the Dome

این هتل با معماری یگانه و طراحی سلجوقی خود در کنار سواحل زیبای بدون مانع لب دریا حس تازگی همراه با خاص بودن را در هر فرد ایجاد می‌کند.

این هتل 158 اتاق، 5 ویلا، جکوزی، 3 زمین تنیس، ورزش‌های آبی، سالن بزرگ اسپای تالاسو و بسیاری امکانات دیگر را در خود جای‌داده و شما می‌توانید برای دسترسی به آن‌ها از طریق دیپارول، کارگزاری هتل در آنتالیا اقدام نمایید.

مطالعه بیش‌تر: هتل های لوکس کوش آداسی با قیمت نجومی

هتل Rixos premium belek

هتل Rixos premium belek

این ازجمله هتل‌های لوکس است که با روبروی اقیانوس آبی‌رنگ واقع‌شده و تا مرکز شهر نیز 50 کیلومتر فاصله دارد.

این هتل انتخابی مناسب برای خانواده و بچه‌ها محسوب می‌شود که سایت deparvel، امکانات کارگزاری هتل در آنتالیا را برای آن‌ها فراهم آورده است.

 

Taitanic mardan place

این هتل روستایی مانند در ترکیه که به 5 ستاره مزین شده است. اگر شما به استراحتگاه‌های بزرگ و پرستاره علاقه‌مند هستید، این هتل یک گزینه‌ی مناسب برای شماست.

این هتل بزرگ، 560 اتاق با امکاناتی خیره‌کننده، 35 جا برای میل کردن غذا و نوشیدن، کلوپ گلف، زمین تنیس و… را دارد.

غذا در این هتل 24 ساعت شبانه‌روز آماده است. این هتل ازجمله هتل‌هایی است که افراد مشهور بسیاری ازجمله ماریا کری، کندال جنر و …در آن حضورداشته‌اند.

کارگزاری هتل در استانبول

هتل Gloriya senerity resort

هتل Gloriya senerity resort

این هتل لوکس ازجمله هتل‌هایی است که از یک سمت به دریا و ساحلی دنج و از سمتی دیگر به جنگل سرسبز احاطه‌شده است. این هتل تداعی حسی از زرق‌وبرق و آرامش را به شما تضمین خواهد داد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *