هتل های لوکس کوش آداسی با قیمت نجومی

همه چیز درباره هتل های لوکس کوش آداسی با قیمت نجومی، آیا تا به حال به کوش آداسی سفر کرده اید؟ کوش آداسی یکی از زیباترین بندرهای استان ایدین در نزدیکی ازمیر است که می توان آن را به عنوان سومین شهر پر جمعیت کشور ترکیه معرفی کرد، این بندر دارای تابستانی بی نظیر و باورنکردنی است، برای رزرو هتل و استفاده از کارگزاری هتل در کوش آداسی با ما همراه باشید.

کارگزاری هتل دیپارول

شهر کوش آداسی

کوش آداسی به عنوان یک جزیره پرنده دارای زیباترین قطب های گردشگری در ترکیه است، از این قطب ها می توانیم به ساحل های شنی، آب و هوای آفتابی در تمامی روزهای سال، اب های زیبای دریای اژه، انواع رستوران ها در کنار دریا، مکان تاریخی کوش آداسی، طبیعت بکر و… اشاره داشته باشیم.

برای مسافرت به کوش آداسی شما نمی توانید از پرواز مستقیم استفاده کنید و در ابتدا باید به ازمیر سفر کنید، سپس با استفاده از مسافرت زمینی یا سفر دریایی می توانید به کوش آداسی بروید، در صورتی که شما با یک کارگزاری هتل در کوش آداسی همکاری داشته باشید پس از مسافرت به ازمیر، سفر شما به کوش آداسی توسط وسیله های نقلیه کارگزاری هتل در کوش آداسی انجام خواهد شد.

هتل های کوش آداسی

کوش آداسی به دلیل زیبایی بی نظیر و همچنین تعطیلات تابستانی بسیار عالی و زیبای خود به عنوان یکی از بندرهای پر هزینه ترکیه شناخته می شود و شما تنها از تهران و زنجان می توانید بلیط مستقیم برای سفر به ازمیر را تهیه کنید. در این منطقه هتل های بسیار زیادی ساخته شده اند که می توان از آنها به هتل های بی ستاره و ارزان تا لوکس ترین هتل های کوش آداسی با قیمت نجومی اشاره کرد، به نمونه ها دقت کنید .

  •         هتل روکس رویال ( هتل سه ستاره )
  •         هتل سورتل ( سه ستاره )
  •         مارتی بیچ ( چهار ستاره )
  •         هتل لابراندا ( پنج ستاره )
  •         هتل کرومار ( پنج ستاره )
  •         ریچموند ( پنج ستاره )
  •         هتل کاریسما ( پنج ستاره )

هتل های کوش آداسی

لوکس ترین هتل های کوش آداسی با قیمت نجومی

از لوکس ترین هتل های کوش آداسی با کارگزاری هتل در کوش آداسی بسیار قوی در این قسمت به چند هتل اشاره خواهیم کرد، این هتل ها از بهترین هتل های ترکیه با امکانات بسیار بالا و تور های قوی همراه با لیدر های با سابقه هستند اما هزینه خرید و رزرو آنها بسیار بالا است.

1 ــ هتل فانتاسیا دلوکس

هتل فانتاسیا دلوکس از بهترین هتل های 5 ستاره ساحلی در کوش آداسی است. اتاق های این هتل از امکانات رفاهی برتر اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوا، تلویزیون، ماهواره، چای، قهوه ساز، سرویس بهداشتی شیک و بسیار تمیز، ویو ابدی روبه ساحل و دریای اژه، دارای استخر روباز، استخر سرپوشیده، مرکز آب گرم، سالن ماساژ ، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، زمین تنیس و…برخوردار است.

2 ــ هتل افسوس پرینسس

این هتل دومین هتل برتر 5 ستاره در کوش آداسی است که موقعیت مکانی بسیار عالی دارد و شما می توانید با رزرو اتاق از کارگزاری هتل در کوش آداسی از ساحل اختصاصی و مخصوص ان استفاده کنید، از امکانات برتر هتل افسوس پرینسس می توانیم به باغ اختصاصی، ساحل اختصاصی، زمین های تنیس، زمین های والیبال، استر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اسپا، رستوران، کافه، بار و… استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: عجیب ترین هتل های پوکت

3 ــ هتل پین بای هالیدی ریزورت

این هتل دارای موقعیت جغرافیایی در خلیج کوش آداسی است و به عنوان باشکوه ترین هتل 5 ستاره کوش آداسی شناخته می شوند. از امکانات رفاهی برتر آن می توانیم. به اتاق های ییلاقی و مدرن، اتاق های شیک و تمیز، رستوران، بار، کافه، استخر، زمین تنیس، زمین بسکتبال، زمین پینگ پنگ، زمین دارت، اسپا، ماساژ، سونا، جکوزی، اتاق بازی کودکان، استخر مخصوص کودکان و… اشاره داشته باشیم.

4 ــ هتل اکو فانتزی

این هتل معمولا با اسم هتل و پارک آبی آکوا فانتزی شناخته می شود. زیرا دارای بزرگترین پارک آبی در کوش آداسی و منطقه ساحلی است. از امکانات این هتل می توانیم به 26 سرسره آبی، استخر های متعدد، رودخانه اختصاصی، وسیله های سرگرمی متنوع، اتاق های متناسب با سلیقه های متفاوت، بالکن های اختصاصی، سیستم تهویه قوی، تلویزیون، برنامه های تفریحی، تئاتر، موسیقی زنده و… اشاره کنیم.

کارگزاری هتل در کوش آداسی

شما برای استفاده از تور کوش آداسی و رزرو هتل باید در کارگزاری هتل در کوش آداسی ثبت نام کنید، برای ثبت نام در ابتدا باید با توجه به معیار های ذهنی خود برای انتخاب هتل ، مشخصات هتل های متفاوت و مقصد تورها را مطالعه کنید، سپس با توجه به تقاضای شما و مبلغ پیشنهادی شما برای سفر یک هتل به شما معرفی خواهد شد که می توانید در آن ثبت نام کنید.

برای ثبت نام شما به مبلغی به عنوان تضمین رزرو، پاسپورت، فایل بلیط پرواز، ویزای اقامت موقت و عکس کارت ملی نیاز دارید. دقت داشته باشید قیمت کارگزاری هتل در این شهر با همدیگر متفاوت است و شما در صورتی که هزینه بسیار زیادی برای سفر ندارید. می توانید از هتل های سه ستاره یا چهار ستاره استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: سواحل گوا و آنچه باید راجع به آن بدانیم

کارگزاری هتل در کوش آداسی

هتل های کوش آداسی دارای سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام هستند. که شما می توانید آنها را در بوفه هتل سرو کنید تمامی هتل ها از سه ستاره تا پنج ستاره دارای استخر هستند. اما با توجه به افزایش اعتبار هتل شما می توانید از مزیت های دیگر و امکانات رفاهی بیشتر مانند پارک های ابی، امکانات تفریحی،مراکز خرید و…  برخوردار باشید.

کارگزاری هتل در کوش آداسی

همچنین در صورتی که شما از رزرو هتل های ساحلی استفاده کنید از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار خواهید بود و می توانید علاوه بر تور برنامه ریزی شده توسط کارگزاری هتل در کوش آداسی از گشت و گذار در شهر نیز استفاده کنید.

چگونه ارزان قیمت خریداری کنیم

تور های شهر کوش آداسی به دلیل زیبا بودن و پرطرفدار بودن این بندر پر هزینه هستند. اما اگر شما از تور های لحظه اخری استفاده کنید. هزینه بسیار کمتری را برای خرید تور پرداخت خواهید کرد. اما باید دقت داشته باشید که مقصد های این تور انتخابی نیست و شما باید تابع جمع کارگزاری هتل در کوش آداسی باشید.

به مطالعه ادامه دهید: استانبول با بنا های مسیحی کمتر دیده شده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *