آنتالیا شهری پر مسافر با کمترین جاذبه گردشگری

بسیاری از افراد آنتالیا شهری پر مسافر با جاذبه گردشگری کم معرفی میکنند. در صورتی که انتالیا یکی از زیباترین و بهترین شهر های ترکیه است. درواقع می توان گفت آنتالیا یک دروازه برای ترکیه است که به عنوان یک مقصد جداگانه شناخته می شود. بسیاری از افراد حتی آن را به عنوان یک کشور بسیار کوچک معرفی می کنند.

برای سفر و بازدید از جاذبه های گردشگری آنتالیا شما می توانید از کارگزاری هتل در آنتالیا با تور های برنامه ریزی شده استفاده کنید. اما باید دقت داشته باشید که قوانین عجیب هتل های آنتالیا چیست و چگونه می توانید پایبند به آنها باشید.

آنتالیا شهری پر مسافر

منطقه جغرافیایی آنتالیا درست کنار خلیج آنتالیا و دریای مدیترانه است که باعث می شود. بزرگ ترین ساحل و زیباترین ساحل در آنتالیا وجود داشته باشد. یکی از مزیت های خلیج آنتالیا طراحی مدرن به همراه زیبایی کلاسیک است که باعث می شود افراد بسیار زیادی آن را برای بازدید انتخاب کنند. همچنین در آنتالیا بزرگترین و لوکس ترین هتل ها ساخته شده اند که شما می توانید در آنها اقامت داشته باشید.

جاذبه های گردشگری آنتالیا

کارگزاری هتل در آنتالیا برای گردشگری در شهر آنتالیا یک تور به همراه قوانین عجیب هتل های آنتالیا طراحی کرده است. که شما با راهنما و لیدر های بسیار با اخلاق می توانید تمامی جاذبه های گردشگری آنتالیا را مشاهده کنید. در این قیمت نمونه هایی از جاذبه های گردشگری را به شما معرفی می کنیم. که در زمان هماهنگی با کارگزاری هتل در آنتالیا درخواست کنید که جزئی از سفر رویایی و شیرین شما در هتل های آنتالیا باشد.

1 ــ بندرگاه کاله ایجی

اولین بزرگ ترین جاذبه شهر آنتالیا بندرگاه کاله ایجی است. که باید قسمتی از تور تمامی هتل های آنتالیا باشد. قیمت این بندگاه برای دوره سلجوقیان و رومیان باستان است. در منطقه شما می توانیم خیابان های بسیار باریک و قدیمی را مشاهده کنید.

که دارای معماری بسیار خاص هستند. بسیاری از کارگزاری هتل در آنتالیا این جاذبه گردشگری را به عنوان قلب تپنده انتالیا معرفی می کنند. قابل ذکر است که سالانه میلیون ها توریست از این منطقه بازدید دارند.

تمامی کارگزاری هتل در آنتالیا، بازدید از این منطقه را قسمتی از تور خود قرار داده اند. اما ما پیشنهاد می کنیم از بندرگاه صبح زود بازدید کنید زیرا امکانات قایق سواری با سهولت بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

جاذبه های گردشگری آنتالیا

2 ــ پارک کارالی اوغلو

یکی از مکان های بسیار زیبا در آنتالیا پارک کارالی اوغلو است. این پارک به عنوان بزرگترین پارک آنتالیا شناخته می شود و در جنوب منطقه کالجی قرار دارد. مسلما برای هتل هایی که در منطقه کالجی ساخته شده اند، بازدید از این مکان اولین جاذبه گردشگری است. شما از این پارک می توانید ساختمان شهرداری، تئاتر شهر، برج های قدیمی انتالیا، صخره های بزرگ درون آب خلیج آنتالیا و… را مشاهده کنید.

3 ــ شهر باستانی پرگه

اگر به دنبال بازدید از محله های قدیمی در انتالیا هستید ما شهر باستانی پرگه را به شما معرفی می کنیم. این شهر یکی از جذاب ترین شهر های قدیمی در ترکیه است که باید قسمتی از تور هتل های آنتالیا باشد.

شهر باستانی پرگه با آنتالیا حدود 20 دقیقه فاصله دارد و بسیاری از افراد آن را جز شهر آنتالیا معرفی می کنند. این شهر دارای حمام ها و چشمه های بسیار زیاد، تئاتر فرهنگی، میدان بزرگ پرگه، حمام رومی و… است. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که الهه ماه آرتمیس در این شهر نشانه هایی از خود گذاشته است.

4 ــ آبشار دودن در آنتالیا

کارگزاری هتل در آنتالیا قسمتی مهمی از تور های گردشگری خود را به بازدید از طبیعت و آبشار های آنتالیا قرار داده است. در بین این آبشارها آبشار دودن بهترین و زیباترین آبشار آنتالیا است.

که حدود 30 دقیقه با آنتالیا فاصله دارد و از دو چشمه اصلی پینارباشی و کیرک گوزلر سرچشمه می گیرد. بازدید از این ابشار بدون همکاری با کارگزاری هتل در آنتالیا برای شما سخت خواهد بود. اما کارگزاری هتل در آنتالیا برای بازدید از آن وسیله های نقلیه مناسب را تهیه می کند.

آبشار دودن در آنتالیا

کارگزاری هتل در آنتالیا

آنتالیا شهری پر مسافر با جاذبه گردشگری کم: اگر شما قصد سفر به آنتالیا را دارید اما نمی دانید چگونه سفر کنید. همکاری با یک کارگزاری هتل در آنتالیا می تواند پاسخی برای تمامی مشکلات شما باشد. شما با همکاری با یک کارگزاری مناسب نه تنها هتل خود را برای اقامت در آنتالیا رزرو می کنید بلکه از یک تور بسیار عالی به همراه لیدر های با سابقه برای گردشگری و بازدید از جاذبه های آنتالیا برخوردار می شوید.

برای رزرو هتل در آنتالیا شما می توانید از سایت های رسمی کارگزاری هتل در آنتالیا استفاده کنید. در این سایت ها هتل های بسیار زیادی با مشخصات متفاوت وجود دارند. که شما می توانید یکی از آنها را با توجه به معیار های خود انتخاب کنید. زیرا برای یک سفر خود معیار های شما باید مشخصات اصلی هتل های آنتالیا باشد.

در صورتی که قصد سفر در زمان تعطیلات را دارید چند روز قبل از سفر به رزرو هتل بپردازید. زیرا در زمان تعطیلات توریست های بسیار زیادی به آنتالیا سفر می کنند و ممکن است شما در رزرو هتل با مشکل مواجه شوید.

مطلب پیشنهادی: استانبول با بنا های مسیحی کمتر دیده شده

قوانین عجیب هتل های آنتالیا

همانطور که میدانید تمامی کارگزاری های هتل دارای قوانین خاص خود هستند. اما بسیاری از افراد اعتقاد دارند که قوانین عجیب هتل های آنتالیا نسبت به شهر های دیگر سخت تر است و بسیاری از مسافران نمی توانند آنها را رعایت کنند.

در صورتی که اصلا درست نیست و قوانین عجیب هتل های آنتالیا وجود ندارد. قوانین هتل های آنتالیا نیز مانند هتل های دیگر است و برای ایجاد نظم بیشتر طراحی شده اند.

قوانین عجیب هتل های آنتالیا

برای مثال کارگزاری هتل در آنتالیا برای رزرو هتل مبلغی را به عنوان تضمین دریافت می کنند. در زمان رزرو هتل شما باید اطلاعات دقیق خود را مانند سن، آدرس، جنسیت، ایمیل، شماره تلفن ، ملیت و …. را ارائه کنید.

مالیات توریست از شما دریافت می شود. تغییر تاریخ رزرو هتل مقدور نیست و…. این قوانین به عنوان قوانین پایه هر هتل شناخته می شوند و دلیل این نیست که قوانین عجیب و خاص هتل های آنتالیا باشد. ممنون از شما که با مقاله آنتالیا شهری پر مسافر با جاذبه گردشگری کم با ما همراه بودید.

به مطالع ادامه دهید: هتل های لوکس کوش آداسی با قیمت نجومی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *