محله تاریخی هامامونو در آنکارا کجاست

آیا قصد مسافرت به آنکارا برای مشاهده محله های تاریخی هامامونو با معماری سبک عثمانی را دارید اما نمی دانید محله تاریخی هامامونو در آنکارا کجاست ؟ آنکارا یکی از قدیمی ترین شهر های جهان شمرده می شود.

که محله های تاریخی بسیار زیادی دارد و باعث شده است تا مسافر های زیادی را به سمت خود جذب کند. شما با همکاری با کارگزاری هتل در آنکارا می توانید از تور های تاریخی این هتل استفاده کنید. از تمامی منطقه های تاریخی هامامونو با معماری سبک عثمانی بازدید کنید.

محله تاریخی هامامونو در آنکارا

پاسخ محله تاریخی هامامونو در آنکارا کجاست

یکی از معروف ترین مناطق آنکارا را می توانیم محله هامامونو معرفی کنیم. این محله یک محله قدیمی و بسیار کهن در آنکارا است که به عنوان معروف ترین جاذبه گردشگری این شهر شناخته می شوند. بسیاری از افراد از شهر ها و کشور های دیگر برای دیدن محله تاریخی هامامونو با معماری سبک عثمانی سفر می کنند.

خانه های این منطقه دارای سبک آناتولی و معماری های عثمانی است که باعث می شود. تا خیابان ها بسیار باریک باشد و و شما نتوانید از وسایل نقلیه برای رفت و آمد خود استفاده کنید. در صورتی که قصد بازدید از این محله تاریخی را دارید می توانید با کارگزاری هتل در آنکارا هماهنگ کنید. برنامه ریزی کارگزاری هتل در آنکارا برای بازدید از مناطق هامامونو به همراه غذا، محل استراحتگاه و وسیله نقلیه بسیار عالی و قوی است.

جاذبه های تاریخی محله هامامونو

از دلایلی که محله هامامونو بسیار معروف شده است. می توانیم به جاذبه های گردشگری متفاوت آن مانند خانه های چوبی با سبک معماری عثمانی، خانه مهمت آکیف ارسوی که سراینده سرود ملی ترکیه بوده است و به عنوان معروف ترین شاعر ترکیه شناخته می شود. وجود چهار مسجد در این محله با نام های مسجد موسی. مسجد کاراکابی، مسجد تاکتین سلطان و مسجد ساریکادی و…. اشاره کرد.

البته قابل ذکر است که مهم ترین جاذبه های تاریخی محله هامامونو معماری خانه های این منطقه است. به همین دلیل کارگزاری هتل در آنکارا برای تور خود در منطقه هامامونو تمامی تمرکز خود را بر نمایش معماری های خاص و بازدید از تمامی خانه های عثمانی قرار داده است.

رستوران و کافه در محله هامامونو

همانطور که گفته شد منطقه هامامونو از بهترین مناطق گردشگری در ترکیه شناخته می شود. تمامی کارگزاری های هتل در بین تور برای مسافر ها بازدید از محله هامامونو را نیز قرار می دهند. به همین دلیل در این منطقه رستوران و کافه های بسیار زیادی برای استراحتگاه شما طراحی و ساخته شده اند.

شما از این کافه ها نه تنها می توانید غذای مورد علاقه خود را برای استراحت تهیه کنید. بلکه هر کافه فروشنده سوغاتی و صنایع دستی ترکیه نیز می باشد. تا شما از تاریخ ترکیه یک سوغاتی با خود به یادگاری داشته باشید.

قابل ذکر است که معماری کافه ها و رستوران های محله هامامونو نیز مانند خانه از معماری قدیمی عثمانی بهره گرفته است. شما حتی در کافه نیز می توانید عکسبرداری و فیلم برداری از معماری خاص عثمانی داشته باشید. همچنین برای افرادی که به استراحت در مکان های مدرن علاقه دارند می توانند از کافه ها و رستوران های مدرن در در محله هامامونو بهره بگیرند.

محله تاریخی هامامونو در آنکارا کجاست و رزرو هتل

اگر شما برای بازدید از جاذبه های آنکارا مانند منطقه هامامونو مشکل دارید و اطلاعاتی نسبت به محله های تاریخی و جاذبه های گردشگری آنکارا ندارید. ما به شما استفاده از کارگزاری هتل در آنکارا را پیشنهاد می کنیم. با همکاری با کارگزاری هتل در آنکارا شما می توانید نه تنها در آنکارا یک هتل مناسب رزرو کنید. بلکه از تور های این هتل برای گردشگری و بازدید از جاذبه های گردشگری به همراه مکان استراحتگاه و  وسیله حمل و نقل استفاده کنید.

رزرو هتل در آنکارا

محله تاریخی هامامونو در آنکارا کجاست: برای رزرو هتل در آنکارا شما به صورت حتم نیاز به رزرو حضوری ندارید و می توانید از سایت های کارگزاری هتل در آنکارا به صورت آنلاین استفاده کنید. کارگزاری هتل در آنکارا ارائه دهنده هتل های سه ستاره، چهار ستاره پنج ستاره با قیمت مناسب همراه با امکانات ویژه مانند تور های گردشگری. وسایل حمل و نقل، لیدر های بسیار با اخلاق و با سابقه و… است.

برای رزرو اتاق شما می توانید وارد سایت شده و تمامی هتل ها را با مشخصات دقیق مشاهده کنید. در صورتی که مشخصات هتل با معیار ها و بودجه مالی شما برای سفر مطابقت داشت. می توانید اتاق دلخواه خود را به صورت آنلاین رزرو کرده و واچر خود را دریافت کنید.

مدت زمان مورد نیاز برای دریافت واچر از کارگزاری هتل در آنکارا بین 10 دقیقه تا نیم ساعت تعیین می شود. اما شما باید دقت داشته باشید که شهر آنکارا به دلیل تاریخی بودن و جاذبه های گردشگری بسیار بالا گردشگران زیادی را جذب می کند و شما ممکن است به سختی هتل پیدا کنید. به همین دلیل سعی کنید حداقل یک هفته قبل از تاریخ سفر خود به آنکارا اتاق هتل را به صورت آنلاین رزرو کرده و واچر خود را دریافت کنید.

مطلب پیشنهادی: هتل های کوش آداسی با قیمت نجومی

مدارک مورد نیاز برای رزرو هتل در آنکارا

برای رزرو هتل در آنکارا شما باید فایل بلیط پرواز خود. فایل کارت ملی، پاسپورت و ویزای کوتاه مدت خود را به کارگزاری هتل در آنکارا ارسال کنید. در صورتی که مدارک شما مورد تایید کارگزاری هتل در آنکارا قرار گیرد می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن واچر خود را دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز برای رزرو هتل در آنکارا

قیمت رزرو از کارگزاری هتل در آنکارا

قیمت رزرو هتل در آنکارا با توجه به ویژگی های مورد نظر شما متفاوت است. شما برای دریافت قیمت دقیق می تواند در ابتدا ویژگی ها و معیار های مورد نظر خود را به کارگزاری هتل در آنکارا ارائه دهید و سپس قیمت نهایی را برای رزرو اتاق دریافت کنید.

قابل ذکر است که آنکارا شهر بسیار بزرگی است و دارای محله های متفاوت با سطح زندگی متفاوت در هر محله میباشد. افرادی که هزینه بسیار زیادی برای رزرو اتاق از کارگزاری هتل در آنکارا ندارند می توانند از مناطق پایین تر آنکارا مانند خیابان تقسیم برای رزرو هتل استفاده کنند. تفاوت قیمت در مناطق شهر آنکارا باهم بسیار زیاد است. برای مثال ممکن است شما در یک منطقه برای رزرو هتل با امکانات برابر دو برابر منطقه دیگر هزینه پرداخت کنید.

به مطالعه ادامه دهید: آنتالیا شهری پر مسافر با جاذبه گردشگری کم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *