مراکز خرید کوش آداسی

کارگزاری هتل در کوش آداسی شما را با بهترین هتل ها و مراکز خریدی که در این جزیره آسیایی آشنا می سازد. هر یک از این مراکز خرید فرصت دسترسی به لوکس ترین اجناس را در اختیار شما قرار می دهد. بازارهای گسترده این کشور بسیاری از نیازهای مشتریان را به انواع پوشاک و لباس، لوازم آرایشی، لوازم دکوری، انواع ظروف آشپزخانه و… برآورده می سازد. با این مقاله دیپارول همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید کوش آداسی آشنا شوید.

بازار بزرگ کوشی آداسی

کارگزاری هتل در کوش آداسی بازار بزرگ کوشی آداسی را به عنوان یکی از برترین مقاصد تفریحی مسافرین معرفی می کند. در این بازار بیش تر از 5 هزار فروشگاه تاسیس شده اند که سال های سال است برپا هستند. شما می توانید، انواع پوشاک و آکسسوار مورد نیاز خود را در این بازار بزرگ پیدا کرده و مورد استفاده قرار دهید. کارگزاری هتل در کوش آداسی این بازار را در صدر مراکز خرید و فروش کشور ترکیه دسته بندی می کند. شما می توانید، انواع سوغاتی جات را برای دوستان و نزدیکان خود از این مرکز خرید گسترده خریداری کرده و از خدمات رفاهی ارائه شده در آن بهره مند شوید.

بازار بزرگ کوشی آداسی

این بازار بزرگ از دو بخش اساسی تشکیل می شود. بخش اول آن به نام گرند بازار یا بازار بزرگ معرفی می شود و بخش دوم بازار اورینت واقع شده است. در بخش اول از میهمانان به طرز قابل توجهی پذیرایی شده و اسباب راحتی و آسایش آن ها فراهم می شود. به توصیه کارگزاری هتل در کوش آداسی بخش دوم این بازارها را نباید از دست بدهید! در این بخش بهترین ایونت ها و تخفیفات برای قیمت محصولات و اجناس مورد نظر شما در نظر گرفته شده و خرید شما را ساده تر می کند. اگر به دنبال افزایش قدرت خرید خود هستید، به این بازار بزرگ مراجعه کرده و از اجناس لوکس و ارزان قیمت آن استفاده کنید.

اسکالا نوا

کارگزاری هتل در کوش آداسی، اسکالا نوا را نیز در میان برترین بازارهای خرید و فروش ترکیه در جزینه کوش آداسی دسته بندی می کند. این مرکز خرید بسیار جدید است و به همین خاطر قابلیت های پیشرفته و مدرنی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. مساحت 9 هزار متری این جزیره نیز از ویژگی های مهم آن به شمار می رود. این بازار در کنار اسکله این جزیره واقع شده است و منظره ای جذاب و رویایی را برای بازدید کنندگان به ارمغان می آورد. اگر شما برای مقاصد تفریحی به این جزیره سفر کرده اید، دیدن این مرکز خرید خالی از لطف نخواهد بود.

بخش مهمی از زیبایی های این جزیره در این بازار نهفته است و با بازدید از آن روحیه شما دگرگون می شود. در این بازار کافه های به روز  و مدرن ترکیه ای مشغول به کار هستند و شما را با طعم و مزه و عطر لذیذ قهوه ترک اصل آشنا می کنند. با مراجعه به این بازار به نمایندگی های اصل استارباکس می رسید که اجناس اصل را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. از مهمترین مزیت های استفاده از خدمات این مرکز خرید، نزدیکی به هتل ها و مسافرخانه ها است. این مرکز خرید با مرکز این شهر پنج دقیقه فاصله دارد و به همین خاطر به سادگی در دسترس شما قرار می گیرد. ساعت کاری آن بسیار وسیع است و مغازه های آن به صورت نامحدود باز هستند. شما می توانید، از صبح زود تا 11 و نیم شب از مغازه های این بازارها دیدن فرمایید و از خرید در میان اجناس متنوع آن لذت ببرید.

مراکز خرید کوشی آداسی

پاساژ وسیع آکدوغان

مراکز خرید کوش آداسی شامل پاساژهای گسترده ای می شود که در سر تا سر این جزیره بنا شده اند و نیازهای بازدیدکنندگان را برآورده می سازند. در این پاساژ محصولاتی با قیمت به صرفه در دسترس مشتریان قرار می گیرند که خرید در میان آن ها بسیار ساده است و هر یک از مشتریان با در نظر گرفتن بودجه خود موفق به خرید اقلام مورد نیاز خواهند شد. قیمت نسبتا پایین اجناس این مرکز خرید یکی از مهمترین مولفه های خرید در این فروشگاه به شمار می رود. شما می توانید از خدمات فودکورت ها و کافی شاپ های این مرکز خرید نیز استفاده کنید و آن ها را تست کنید. به این ترتیب لذت سفر به این جزیره ترکیه ای برای شما چندین برابر می شود. در این فروشگاه ها تنها برندهای اصل محصولات خود را به فروش می رسانند و به این ترتیب خرید در میان محصولات لوکس ترکیه ای در این مرکز خرید لذت بخش تر می شود.

مطلب پیشنهادی: فهرست کاملی از جاذبه‌های گردشگری دهلی

مراکز فروش چرم در جزیره

مراکز خرید کوش آداسی برای ارائه محصولات چرمی نیز دایر هستند و بهترین محصولات چرمی را در دسترس خریداران قرار می دهند. شما می توانید از این مراکز بهترین کیف و کفش ها و پوشاک چرمی را خریداری کرده و از استفاده از آن ها لذت ببرید. چرم از مهمترین سوغاتی های کشور ترکیه محسوب می شود و این کشور تجربه گسترده ای در ساخت و تولید محصولات چرمی دارد. صنعت چرم در این کشور هر روز در حال پیشرفت است و به همین خاطر نیز بسیاری از مشتریان از این صنایع استفاده می کنند. این محصولات به عنوان سوغاتی به اقسا نقاط جهان راه می یابند. ساعت کاری این مراکز نیز از ساعت 9 صبح آغاز شده تا ساعت 11 و نیم شب ادامه خواهد داشت. به این ترتیب زمان شما برای حضور در این مراکز خرید نامحدود خواهد بود.

مراکز فروش چرم در جزیره

جمع بندی

در این گزارش به همراه کارگزاری هتل در کوش آداسی، به بهترین مراکز خرید کوش آداسی رفتیم و آن ها را بررسی کردیم! پیش از سفر به هر مکانی باید حتما هدف خود از سفر را مشخص کرده و بر این اساس به دنبال مکان های مورد نظر بگردید. پس از این که مقاصد خود را مشخص کردید، برای حضور در این مکان ها برنامه ریزی کرده و به این ترتیب از سفر خود لذت ببرید. کارگزاری هتل در کوش آداسی شما را به بهترین نقاط این جزیره زیبا می رساند و تجربه ای خاطره انگیز در این کشور برای شما فراهم می کند.

با ما همراه باشید : فهرست کاملی از جاذبه‌ های گردشگری جیپور هند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *