جاذبه های گردشگری گرجستان

گرجستان از مقاصد بسیار شگفت انگیزی است که سفر به آن می تواند در ذهن گردشگران بسیار خاطره انگیز باشد. با توجه با اینکه این کشور همسایه اروپا و روسیه است، کوه های باشکوه و سواحل زیبایی دارد. خیابان های سنگ فرش و تنوع معماری در تفلیس، تجربه شهری فراموش نشدنی را برای گردشگران فراهم می آورد. در ادامه این مقاله دیپارول بهترین جاذبه های گردشگری گرجستان که می توانید در لیست تور گرجستان خود قرار دهید، شرح داده شده است. به یاد داشته باشید که سفر به هیچ یک از این مکان ها را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که این 4 مکان جزوی از استثنایی و منحصر به فرد ترین مکان های جهان است.

چرا سفر به گرجستان؟

گرجستان می تواند تمام خدماتی که یک گردشگر نیاز دارد را به بهترین شکل ارائه کند. خدماتی مانند قیمت هایی مقرون به صرفه، گزینه های حمل و نقل عالی و ارزان،‌ کوه هایی باشکوه و زیبا، استراحتگاه هایی ساحلی، غذاها و نوشیدنی هایی معرکه و… تنها بخشی از دلایلی است که از سراسر جهان، جمعیت قابل توجهی خواهان سفر به این کشور هستند.

آکواریوم جورجیا، آتلانتا در لیست بهترین های تور گرجستان

آکواریوم جورجیا در آتلانتا، چهارمین آکواریوم بزرگ جهان به شمار می آید. بیش از صد تا صد و بیست هزار حیوان آبزی در حدود 10 میلیون گالن آب شیرین و شور نگهداری می شوند. این موزه زنده از پنج گالری تشکیل شده است که شامل گالری رودخانه،‌ گالری اقیانوس، گالری استوایی، گالری جورجیا و گالری آب های سرد می شود.

آکواریوم جورجیا

بازدید کنندگان می توانند عجیب ترین حیواناتی که در جهان وجود دارند، در این آکواریوم از نزدیک ببینند. از کوسه های گورخری گرفته تا نهنگ های بلوگا و پنگوئن های آفریقایی در این مجموعه قرار دارند. این ماهی ها از کشورهایی مانند تایوان به گرجستان وارد شده اند. کوسه هایی که در این مجموعه نگهداری می شوند، نخستین بار است که در آکواریومی خارج از آسیا در دید عموم قرار می گیرند. در صورت امکان می توانید با ارائه گواهینامه مناسب با کوسه، نهنگ و مانتا اشعه غواصی کنید.

مطلب پیشنهادی: مراکز خرید کوش آداسی

در گالری رودخانه این مجموعه، ماهی هایی از رودخانه آمریکای شمالی را به وضوح قابل رؤیت هستند. ماهی های الکتریسیته و دیگر آبزیان آب های تازه، هر یک به دنبال خودنمایی در مقابل شما هستند. ماهی ها و پستانداران قطبی، نهنگ های بلوگا، شیرهای دریایی کالیفرنیا، پنگوئن های پا سیاه و خرچنگ های عنکبوتی در این مجموعه قرار دارند. تاثیرگذارترین بخش این آکواریوم در دل گالری اقیانوس قرار دارد. وسعتی غیر قابل وصف از آب های نیلگون با بیش از صد هزار ماهی در کنار کوسه هایی با شکوه را به تصویر می کشد. در قسمت آکواریوم رو باز،گردشگران می توانند با دست و از نزدیک ماهی های بی خطر و مختلفی را لمس و نوازش کنند.

شهر راک جذاب ترین مکان طبیعی گرجستان

اینکه فقط بگوییم شهر راک زیباست، زیبایی آن بسیار دست کم گرفته شده است. این شهر منطقه ای در کوه موک آوت است که شامل صخره های خاکستری سر به فلک کشیده، آبشار و شاخ و برگ های سبز می باشد. در طول تاریخ، بسیاری از گردشگران ادعا کرده اند که می توانند هفت ایالت را در قله شهر راک ببینند. در پاییز، این منطقه توجه شما را به سمت دریای سبز که به سمفونی قرمز و نارنجی تبدیل می شوند، جلب می کند.

شهر راک در گرجستان دارای مسیر صخره ای پیچیده و طولانی است که با ردیفی از صدها درخت و گیاه محلی مزین شده است. این مسیر توسط انواع منحصر به فردی از سازه های سنگی تزیین شده، همچنین غارهای سرزمین پریان و روستای مادر غاز، از جمله غارهای سنگی هستند که با مجسمه هایی با نور سیاه تزئیین شده اند.

شاید در مورد نامی که بر روی این شهر گذاشته شده است، کنجکاو شده باشید. دراین باره باید بیان کنیم که در طول تابستان، راک سیتی میزبان تعطیلات آخر هفته موسیقی تابستانی است و شما می توانید تابستان را با آهنگ های گروه های محلی جشن بگیرید. در ماه اکتبر هر سال نیز شهر راک میزبان راکتوبرفست به عنوان اولین رویداد پاییزی، با غذاهای آلمانی، موسیقی و سرگرمی برای همه خانواده های شهر است.

 هرماه نوامبر و دسامبر پارک را با چراغ های کریسمس روشن می کنند. به همین دلیل این باغ، باغ افسون شده چراغ ها نام دارد. همچنین دارای غرفه های غذا و هدایا و همچنین نمایش های فصلی مانند نمایش نورانی از میلاد عیسی مسیح و سرود هایی در سراسر منطقه است. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که شهر راک را در لیست تور گرجستان قرار دهید.

شهر راک

دنیای کوکاکولا آتلانتا استثنایی ترین موزه جهان

محبوب ترین نوشابه جهان که نظیر آن تا به حال ساخته نشده است، در آتلانتا در سال 1886 اختراع شد. زمانی که شربتی که توسط دکتر جان پمبرتون برای درمان سردرد ساخته شده بود، با اسید کربنیک و آب مخلوط شد و در داروخانه پمبرتون سرو شد. دکتر پمبرتون دلیلی برای ساخت استثنایی ترین موزه جهان را ایجاد کرد.

دنیای کوکاکولا از نمایشگاه های رنگارنگ و سرگرم کننده ای برای نشان دادن تاریخچه نوشیدنی و توسعه آن به سمت بهترین نوشیدنی در سراسر جهان استفاده می کند. در این نمایشگاه پوسترها و نمایشگرهای قدیمی را به همراه انواع حیرت انگیزی از تبلیغات کوکاکولا در طول زمان، پیدا خواهید کرد. در این موزه صدها اثر هنری مربوط به نوشیدنی های منحصر به فرد به چشم می خورند. در قسمت پایان این تور شما می توانید بیش از 100 نوشیدنی کوکاکولا را از سراسر جهان امتحان کنید و حتی بهترین نوع از انواع این نوشیدنی را بچشید. این مکان بیشتر از هر زمان دیگری درحال تبدیل شدن به خزانه ای است که فرمول مخفی کوکاکولا در آن نگهداری می شود. به همین دلیل مورد توجه دوستداران کوکاکولا در سراسر جهان است.

با شرکت در تور گرجستان شما می توانید با  2 ساعت زمان گذاشتن و بازدید از دنیای کوکاکولا، تجربه ای فوق العاده را از سفر به دنیای کوکاکولا برای خود و دوستان رقم بزنید. علاوه بر این می توانید انواع مختلفی از کوکاکولاهای ساخته شده در سراسر جهان را تست کنید.

پارک کوه سنگی پر بازدید ترین جاذبه گرجستان

در لیست اکثر تورهای گرجستان کوه سنگی دیده می شود. این پارک با پل های سر پوشیده، مناطق مناسب پیک نیک و مکان هایی با زیبایی حیرت انگیز است که توجه هر مخاطب با هر سلیقه ای را به خود جلب می کند. کوه سنگی دارای یک منطقه تاریخی است که تاریخچه زندگی در گرجستان را به تصویر می کشد. این پارک حدود 583 هکتار را پوشش می دهد. از آنجایی که این مکان بسیار بزرگ استف شما هرگز به آن عادت نخواهی کرد و هرگز از گشت و گذار در آن خسته نخواهید شد. همچنین وجود تله کابین و قایق های رود خانه ای برای افرادی که زود از پیاده روی خسته می شوند قرار داده شده است. همچنین راه های زیادی برای رفتن از نقطه ای به نقطه دیگر پارک وجود دارد.

کسانی که به ماهیگیری علاقه دارند می توانند همه روزه از ساعت 6 صبح تا نیمه شب در دریاچه به ماهیگیری مشغول باشند. در دریاچه کوه سنگی ماهی های باس، کپور، گربه ماهی و کراپی دیده می شود و گردشگران می توانند آن ها را صید کنند. بزرگترین مجسمه برجسته جهان، چهره های تراشیده شده با دست است که جنگ داخلی را به تصویر می کشد. در سالن یادبود، بازدیدکنندگان می توانند طرح های اصلی حکاکی، مدل های مقیاس، و یک فیلم سینمیایی را به صورت 4 بعدی تماشا کنند. همچنین بزرگترین دوره ماجراجویی خانوادگی کشور در بالای درختان را شامل می شود. دیگر جاذبه های گردشگری شامل میدان تاریخی، کمپ هایلند پاسگاه، برج های آب فشان، مینی گلف، موزه ها، مزرعه و… می شود.

با ما همراه باشید: فهرست کاملی از جاذبه‌های گردشگری دهلی

تور گرجستان

سخن پایانی

اگر قصد  انتخاب تورگرجستان را دارید، به شما توصیه می کنیم که حتما از این مکان های زیبا دیدن کنید. اما توجه داشته باشید که مکان های شرح داده شده تنها بخشی از جاذبه های گردشگری این کشور هستند. مطمئن باشید که با انتخاب این کشور به عنوان تور گردشگری خود شگفت زده خواهید شد. به یاد داشته باشید که سفر به هیچ یک از این مکان ها را از دست ندهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *