بهترین شهر های توریستی ترکیه

کارگزاری هتل استانبول شما را به بهترین شهرهای توریستی ترکیه می برد. این کشور آسیایی در چند دهه اخیر توانسته توجه خیل عظیمی از گردشگران و توریست ها را از سر تا سر دنیا به خود جلب کند. این روزها ترکیه صنعت وسیعی در عرصه های توریستی دارد و در این خصوص به شهرت بالایی دست یافته است.

شناخت بهترین شهرهای توریستی ترکیه برای سفر توریستی

سفر توریستی زمانی جذابیت خود را پیدا می کند که شهر های مقصد را با دقت و تحقیق انتخاب کنید. ترکیه شهرهای توریستی بسیاری دارد که هر یک از شهرهای موجود در این کشور از زیبایی قابل توجهی برخوردار هستند و به همین خاطر نیز مورد توجه قرار گرفته اند. در این ادامه شما را با برخی از محبوب ترین این شهرها آشنا می کنیم. همراه ما باشید:

شهر زیبای آنتالیا

یکی از بهترین شهر های توریستی ترکیه آنتالیا نام دارد که در مجاورت کوهستان و آب و هوای مدیترانه ای قرار می گیرد. جاذبه های توریستی و امکانات رفاهی وسیعی که در این کشور در دسترس مسافرین قرار می گیرد، همواره از نقاط جذابیت آن برای توریست های خارجی محسوب می شود. آب و هوایی دل انگیز این شهر نیز از ویژگی های مهم آن به شمار می رود.

بیمارستان های مجهز و فرودگاه های خوبی که در این شهر واقع شده اند نیز همواره بر تعداد بازدید کنندگان آن می افزاید. این شهر در جنوب کشور ترکیه قرار گرفته است. در این شهر ترکیه ای از صنایع مدرن و سنتی در کنار هم استفاده شده است. نتیجه این تلفیق بسیاری را برای استفاده از خدمات توریستی در این کشور ترغیب می کند.

این شهر زیبا در کنار مزایای پر شمار، معایبی نیز دارد که برخی از آن ها شامل اینترنت کم سرعت و امنیت کم آن است. از این رو برخی از توریست ها ترجیح می دهند مقاصد دیگری را برای سفر به ترکیه انتخاب کنند.

بهترین شهرهای توریستی ترکیه: استانبول

استانبول، مرکز زیبایی های ترکیه

استانبول نیز در لیست بهترین شهر های توریستی ترکیه قرار می گیرد و از اهمیت بسیار زیادی در این کشور آسیایی برخوردار است. این شهر زیبا مراکز خرید بسیار زیادی دارد که مسافرین و توریست ها را ساعت ها سرگرم می کند. طبیعت زیبای این شهر نیز از جاذبه های توریستی آن به شمار می رود. همچنین وجود ابنیه تاریخی فراوان در آن نیز توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند. این روزها استانبول را در فهرست بهترین شهرهای تفریحی آسیا دسته بندی می کنند.

رستوران های زیبا و جذاب بین المللی در این شهر نیز سالانه درآمد بسیار زیادی در صنعت توریستی این کشور به وجود می آورند. شما می توانید در تور ترکیه خود این شهر زیبا را در کارگزاری هتل آنتالیا انتخاب کنید. مراکز تفریحی این شهر با شیوه های مدرن و سنتی ساخته شده اند و تلفیقی از این دو را در خود جای می دهند.

شهر بزرگ ازمیر 

کارگزاری هتل کوش آداسی سفر به شهر زیبای ازمیر را نیز به شما پیشنهاد می کند. این شهر سومین شهر بزرگ ترکیه ای محسوب می شود که مزایای مهمی را برای مسافرین به همراه می آورد. در این شهر زیبای ترکیه ای سواحل دریایی زیبایی وجود دارد که لذت یک روز آفتابی را برای بازدید کنندگان افزایش می دهد. در این شهر ساحل دریای اژه واقع شده است و بهترین امکانات تفریحی در این سواحل برای مسافرین فراهم می شود.

به همین خاطر ازمیر را نیز در فهرست بهترین شهر های توریستی ترکیه قرار می دهند. این شهر از قدمت تاریخی بسیار بالایی برخوردار است. پشینه 8500 ساله این شهر توجه بسیاری از توریست های علاقه مند به تاریخ را به خود جلب می کند. هتل ها و مسافرخانه های لوکس این شهر نیز بر شهرت آن افزوده اند و سبب افزایش جذب مسافرین به آن شده اند. این شهر زیبای ترکیه ای بازارها و مراکز تجاری بسیار زیادی را نیز در خود جای می دهد.

بیشتر بخوانید: فهرست کامل جاذبه گردشگری تایلند

بهترین شهرهای توریستی ترکیه: کوش آداسی ترکیه

در میان بهترین شهر های توریستی ترکیه، جایگاه کوشی آداسی همیشه محفوظ بوده است. در این شهر زیبای ترکیه ای ریزورت های ساحلی زیبایی پدید آمده که به شهرت هر چه بیشتر آن در میان مسافرین کمک می کند. این شهر را به عنوان یکی از بنادر زیبا ترکیه می شناسند و برای آن ارزش بسیار زیادی قائل هستند. سواحل زیبای این بندر لوکس نیز بر میزان گردشگران آن در طول هر سال می افزایند.

کارگزاری هتل استانبول از نقاط تاریخی این شهر نیز یاد می کند. بازدید از این جاذبه ها در تور کوشی آداسی به شما کمک می کند که لذت بسیار زیادی از سفر به این شهر زیبا ببرید. کارگزاری هتل آنتالیا شما را به انواع تفریحات در این شهر زیبای ترکیه ای دعوت می کند.

شهر زیبای بدروم

کارگزاری هتل کوش آداسی شهر زیبای بدروم را نیز به عنوان یکی از بهترین مراکز تفریحی ترکیه معرفی می کند. ریزوت های درخشان و زیبای این شهر نیز از زیبایی خاصی برخوردار هستند. به همین خاطر گردشگرانی که برای تعطیلات به این شهر زیبا مراجعه می کنند بهترین لحظات را سپری خواهند کرد. امکانات ساحلی فوق العاده بدروم نیز بر شهرت آن در میان مشتریان می افزاید.

این سفر توریستی برای مردم سر تا سر دنیا جذابیت دارد. مناظر سر سبز این شهر زیبا بسیار مشابه کوش آداسی هستند و طراحی آن ها بر این اساس انجام شده است.

شهر لوکس چشمه

شهر لوکس چشمه

این شهر لوکس و شیک ساحلی نیز محیطی رویایی برای سپری کردن تعطیلات شما به شمار می رود. شما می توانید با سفر به چشمه بهترین شهر های توریستی ترکیه را از نزدیک ببینید! وجود چشمه های آب گرم در این شهر زیبای ترکیه ای از مهمترین دلایل محبوبیت آن در میان توریست ها به شمار می رود. موج سواری در سواحل این شهر خاص و دیدنی نیز تفریحاتی خاطره انگیز برای گردشگران به وجود می آورد.

بیشتر بخوانید: جاذبه های گردشگری گرجستان

جمع بندی

در این مطلب دیپارول اطلاعاتی خصوص چندی از برترین شهرهای زیبای ترکیه ای اطلاعاتی به دست آوردید که به شما کمک می کنند، انتخاب بهتری برای مسافرت خود داشته باشید. هر یک از شهرهای نام برده شده از ویژگی های خاصی برخوردار هستند و سفر به آن ها لذت فراوانی برای توریست ها به همراه می آورد. شما می توانید، برای سپری کردن بهتر تعطیلات خود یکی از شهرهای زیبای نام برده شده در این گزارش را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *